Header Ads

  • Breaking Green News

    ΜΕ ΣΥΓΚΡΑΤΗΜΕΝΗ ΑΙΣΙΟΔΟΞΙΑ Η ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΗ ΤΩΝ ΠΑΙΧΤΩΝ...!

    Παρουσιάστηκαν πριν λίγο οι 3 νέοι ποδοσφαιριστές του Παναθηναϊκού χωρίς θριαμβολογίες αλλά με σοβαρότητα και αισιοδοξία...(+δηλώσεις των παιχτών...)

    Μπορεί να μην ήταν οι περσινές παρουσιάσεις ποδοσφαιριστών,σε καμιά περίπτωση δεν έμοιαζαν, τώρα στο άκουσμα των ονομάτων τους οι οπαδοί του Τριφυλλιού δεν ήταν με το "χαμόγελο στα αυτιά", όμως τα τρία νέα μεταγραφικά αποκτήματα... Βιτόλο, Τοτσέ και Οβούσου, δεν δείχνουν να καταλαβαίνουν και πολλά...

    Κατά την επίσημη παρουσίασή τους, αναφέρθηκαν στη διάθεση που έχουν για πολλή και σκληρή δουλειά, εξέφρασαν την ικανοποίησή τους για την παρουσία τους στον Παναθηναϊκό και δεν δίστασαν να μιλήσουν ακόμα και για τίτλους.

    Τον λόγο πήρε αρχικά ο προεδρεύων αντιπρόεδρος της διοικούσης επιτροπής της ΠΑΕ, Δημήτρης Γόντικας, ο οποίος είπε: "Φιλοδοξούμε να πάρουμε πολλά πράγματα από αυτούς τους παίκτες και να κάνουμε μία καλή χρονιά".


    Ενώ στις δηλώσεις τους Βιτόλο, Τοτσέ και Κουίνσι, είπαν:

    Βιτόλο:
     "Θα ήθελα να ευχαριστήσω την ομάδα για την εμπιστοσύνη που μου έδειξε. Ο Παναθηναϊκός είναι σημαντικό βήμα για την καριέρα μου. Νομίζω πως όλοι γνωρίζουν όλα όσα έχω κάνει στο ελληνικό ποδόσφαιρο. Έχω πραγματοποιήσει τρεις πολύ καλές χρονιές στην Ελλάδα και το μοναδικό που επιθυμώ είναι να συνεχίσω έτσι και στον Παναθηναϊκό ή αν γίνεται να τα πάω ακόμα καλύτερα".

    Και συνέχισε: "Όλοι όσοι με γνωρίζουν ξέρουν ότι θα δώσω το 100% των δυνατοτήτων μου στο γήπεδο. Δεν ήρθα στον Παναθηναϊκό για να κάνω το αστέρι της ομάδας. Ήρθα για να δουλέψω και να βοηθήσω και τους συμπαίκτες μου ώστε να γίνουμε καλύτεροι".


    Τοτσέ: Ο νέος επιθετικός της ομάδας είπε:
    "Είμαι πολύ χαρούμενος που βρίσκομαι εδώ. Έχω έρθει με όρεξη να δουλέψω και εύχομαι η χρονιά που έρχεται να είναι σημαντική. Με έφεραν εδώ για να πετύχω γκολ. Γι’ αυτό θα προσπαθήσω να βοηθήσω την ομάδα μου όσο περισσότερο μπορώ. Ο Παναθηναϊκός είναι από τις μεγάλες ομάδες του ευρωπαϊκού ποδοσφαίρου, κι αυτός ήταν από τους σημαντικότερους λόγους που αποφάσισα να έρθω".

    Κουίνσι:
    "Είναι τιμή μου που είμαι μέλος του μεγάλου αυτού συλλόγου. Έχουμε μια μεγάλη περίοδο μπροστά μας, αλλά πιστεύω ότι τα πράγματα θα εξελιχθούν καλά και να καταφέρουμε να κερδίσουμε τρόπαια. Για μένα είναι ιδιαίτερη χαρά που βρίσκομαι εδώ, ήθελα να ‘ρθω για να βοηθήσω με τις δυνατότητές μου το σύλλογο".

    Editorial: (greenarea team)

    Δεν υπάρχουν σχόλια

    Post Top Ad