Header Ads

  • Breaking Green News

    "ΠΑΡΕΛΑΣΗ ΑΠΟ ΦΟΥΣΤΡΕΣ ΣΤΗΝ ΤΡΟΥΜΠΑ"

    Ο ΓανυμήδηςΣΦΠ γράφει: Άααχ...Καλησπέρα σας και πάλι μικρά μου γανυμηδούλια...Ο αγαπημένος σας είναι και πάλι εδώ μετά από ένα μεγάλο πραγματικά διάστημα ξεκούρασης και διακοπών...(+Fotos)

    Είχα πάει Μύκονο και Ταυλάνδη αγαπημένα μου μικρά γανυμηδούλια και ομολογώ πώς πέρασα πολύ ωραία εκεί καθώς γνώρισα και συναναστράφηκα με τη high society των δικών μας κόκκινων και κιτρινιάρηδων...Τραβέλια, γυμνιστές, φούστρες... κ.λ.π.


    Σε κάποια φάση πέρασε απ'το μυαλό μου (όχι το λιλί!!!! αυτό το έχω συνέχεια εκεί πονηρά μου αγόρια...χιχιχι),να γίνω κι εγώ μόντελος και να πηγαίνω στο τηγανάκι μας με τα φουσκωτά μου στηθάκια και από κάτω το ματζαφλάρι μου να κόβει βόλτες...

    Θα μου πείτε πώς το σκέφτηκα αυτό??? Μα είναι εύκολο παλικαράκια μου γλυκούλικα...
    Γέμισε η ομαδάρα μας πουστ@ρες του καρακερατά!! Μετά τον Ντάρκο και τον Ντάτολο που κανέλωναν το ριζόγαλο και βλέπαν όλη μέρα και όλη νύχτα τις βάρκες να κόβουν βόλτα στο Πασαλιμάνι, πήραμε και τον Γέστε το τρελό αγόρι-γυμνιστής που έχει βουίξει η πιάτσα ότι το πηγαίνει το γράμμα το "παλικαράκι" μας όπως φαίνεται και στις αρρενωπές φωτογραφίες του ποζάροντας με χάρη και τσαχπινιά...
    Πρέπει να πάμε με το ρεύμα της ομαδάρας μας μικρούλικά μου!!!

    Να σκάμε όλα τα πουστρ@κια στη γηπεδάρα όπως ο Τακούλης μας και να αποθεώνουμε τον μπρουτάλ και - barbarian style - πρόεδρό μας που την έχει δεί Τσάκ Νόρις σε cowboy movie και θέλει να το παίζει γκάνγκστερ ο γλυκός μου στέλνωντας τα προβατάκια μας σε γήπεδα για φασαρίες...

    Ιλή Ιλή λαμά σαβαχθανί!!! Τί πράγματα είναι αυτά ερυθρόσβερκα μικρά μου προβατάκια...Και σε βόθρο με σκατά να μας πεί να πέσουμε,θα πάμε εμείς...!!!!


    Σας φιλώ γλυκά ομορφιές μου!!! Τα ξαναλέμε....

    Ο δικός σας...Γανυμηδούλης. 
     

    Δεν υπάρχουν σχόλια

    Post Top Ad