Header Ads

  • Breaking Green News

    "ΣΕ ΤΡΕΙΣ ΠΡΑΣΙΝΟΥΣ ΑΝΗΚΕΙ ΤΟ ΝΕΟ ΣΠΙΤΙ ΤΗΣ EUROLEAGUE"

    H Euroleague ξέρει να τιμάει της μεγάλες προσωπικότητες του ευρωπαϊκού μπάσκετ, είναι τρεις άνθρωποι που θα έχουν για πάντα στην καρδία τους τον Παναθηναϊκό μας...(foto)


    Παραμονή λοιπόν της κλήρωσης της Euroleague για την αγωνιστική περίοδο 2011/2012 εγκαινιάστηκαν τα νέα γραφεία της διοργανώτριας αρχής στη Βαρκελώνη. Επίσημοι καλεσμένοι ήταν οι Ζέλιμιρ Ομπράντοβιτς, Σαρούνας Γιασικεβίτσιους και Ντέγιαν Μποντιρόγκα, με κοινό παρονομαστή και των τριών την θητεία τους στον Παναθηναϊκό. Μάλιστα, η Ευρωλίγκα "έδωσε" σε τρεις αίθουσες συνεδριάσεων τα ονόματά τους.

    Ο προπονητής του Παναθηναϊκού, ο οποίος αύριο θα παραλάβει το βραβείο του καλύτερου τεχνικού της χρονιάς, είπε:
    "Είμαι πολύ χαρούμενος γι' αυτό. Μόνο ένας από το επάγγελμά μας επελέγη κι αυτό είναι ανταμοιβή σε όλους τους παίκτες με τους οποίους έχω δουλέψει όλα τα χρόνια, όχι μόνο τιμή για μένα. Έτσι το βλέπω. Όλοι ευχόμαστε το νέο κτίριο να είναι το "σπίτι" όλων όσοι δουλεύουμε στο μπάσκετ. Ευχόμαστε η Ευρωλίγκα να συνεχίσει να βελτιώνεται από κάθε άποψη στο άμεσο μέλλον".


    Από την πλευρά του ο Γιασικεβίτσιους, ο οποίος το 2009 στέφθηκε πρωταθλητής Ευρώπης με τον Παναθηναϊκό (επίσης και με Μπαρτσελόνα 2003, Μακάμπι Τελ Αβίβ 2004 και 2005), είπε: 
    "Είναι κάτι που δεν το περιμένεις κι είναι πραγματικά απίστευτο. Είμαι πολύ τυχερός. Είμαι ξεχωριστό να βρίσκομαι εδώ μαζί με τον Ζέλικο και τον Ντέγιαν, δύο αληθινούς πρωταθλητές. Είναι τιμή μου. Ευχαριστώ την Ευρωλίγκα".


    Ενώ ο μεγαλος Ντέγιαν Μποντιρόγκα, ο οποίος επίσης έχει στεφθεί πρωταθλητής Ευρώπης με Παναθηναϊκό το 2000 και το 2002 (και με Μπαρτσελόνα 2003), είπε: 
    "Μου αρέσει πολύ. Νομίζω πως χρειαζόταν κάτι τέτοιο η Ευρωλίγκα έπειτα από τόσα χρόνια. Συγχαρητήρια για την επιτυχία της. Ευχόμαστε το κτίριο αυτό να είναι το "σπίτι" μας για πολλά χρόνια. Το να υπάρχει μία αίθουσα με το όνομά μου είναι μεγάλη τιμή. Δούλεψα σκληρά, όπως πολύς κόσμος, ώστε να κάνω καλύτερη την Ευρωλίγκα. Είναι χαρά μου να είμαι μέλος της οικογένειας αυτής και μεγάλη τιμή να έχω κάτι όπως αυτό..."


    Editorial: (greenarea team)

    Δεν υπάρχουν σχόλια

    Post Top Ad