Header Ads

  • Breaking Green News

    ΤΟΥΣ "ΚΑΡΦΩΝΕΙ" ΚΑΙ ΑΠΟ ΤΗΝ ΙΤΑΛΙΑ Ο ΤΖΙΜΠΡΙΛΑΡΟΣ!

    Όπου και αν βρίσκετε ο Γάλλος Κίλλερ θα τους πονάει...! Ο Σισε μίλησε σε διεθνή ΜΜΕ για τους λόγους που πήγε στη Λάτσιο και όσα έζησε στο Ελληνικό πρωτάθλημα...

    Χαρακτήρισε απαράδεκτα τα όσα έζησε στο ντέρμπι με το Γαύρο στο τηγάνι, επίσης  αποκάλυψε πως είχε πρόταση-μαμούθ ύψους 15 εκατομμύρια ευρώ για τρία ομάδα της Κίνας.


    Αναλυτικά τα όσα είπε ο Τζιμπριλαρος:

    Για ποιο λόγο αποφάσισες να πας στη Λάτσιο;

    «Ήταν η πρώτη μου επιλογή. Έκανα μία δίκαιη οικονομική συμφωνία καθώς η Λάτσιο ήταν η πρώτη μου επιλογή και γιατί ήθελα να αγωνιστώ στην Ιταλία. Τα χρήματα δεν ήταν η προτεραιότητα μου. Είχα μια καλή πρόταση από ένα σύλλογο της Κίνας… Τέτοιες ευκαιρίες στην καριέρα του καθενός –είναι η αλήθεια ότι- τυχαίνουν μία φορά! Ήταν τρελό, μου πρόσφεραν 15,18 εκατομμύρια για τρία χρόνια. Όμως ήταν ένας άλλος κόσμος, δεν ήταν για μένα. Προτιμώ να παίζω για λιγότερα αλλά σε μία υψηλότερου επιπέδου Λίγκα».


    Σκέφτηκες να επιστρέψεις στη Γαλλία;


    «Η Μαρσέιγ είναι ένας σύλλογος που θα βρίσκεται πάντα στην καρδιά μου. Δεν πέρασε από το μυαλό μου η επιστροφή στην Μαρσέιγ καθώς δεν υπήρξε καμία επαφή. Με ενδιέφερε η Αγγλία όμως δεν υπήρξαν προσφορές από εκεί. Δεν γνωρίζω το ιταλικό πρωτάθλημα και αυτό αποτελεί πρόκληση. Άκουσα πως δεν είναι πρωτάθλημα για μένα. Θα το δούμε!»

    Θα ήθελες να επιστρέψεις στην Μαρσέιγ;

    «Ειλικρινά ναι. Είδα τον Ζοσέ Ζοσέ Ανιγκό (τεχνικός διευθυντής της Μαρσέιγ) στον γάμο του Ντρογκμπά, αλλά είχε καλύτερα πράγματα να κάνει από το να συζητήσει για αυτό. Αν είχα πρόταση θα μπορούσα να επιστρέψω στην Μαρσέιγ».

    Έκανες παράπονα για την «δηλητηριασμένη» ατμόσφαιρα στις εξέδρες τις Ελλάδας, κάνοντας ειδική αναφορά στα ρατσιστικά συνθήματα. Δεν είναι αντιφατικό το γεγονός ότι υπέγραψες στην Λάτσιο η οποία έχει κακή φήμη;

    «Έζησα κάποια απαράδεκτα πράγματα στο ματς με τον Ολυμπιακό. Εδώ (στη Γαλλία) οι ήχοι πιθήκων είναι απαράδεκτοι. Όμως δεν μπορείς να εξαφανίσεις όλα τα μειονεκτήματα που έχουν τα γήπεδα, πάντα θα υπάρχουν. Η Λάτσιο έχει μία φήμη όμως δεν το έχω διαπιστώσει. Προς το παρόν, οι άνθρωποι με υποδέχονται με θέρμη όπου πάω, είτε είναι στο ξενοδοχείο ή όπου πατάω το πόδι μου. Όσο για τον αυτό είναι το τελευταίο μου συμβόλαιο; Αν όλα πάνε καλά στη Λάτσιο, γιατί μα μην κλείσω την καριέρα μου εκεί;»


    Είναι η εθνική ομάδα της Γαλλίας προτεραιότητα σου;


    «Έχω μία ιδιαίτερη σχέση με την γαλλική ομάδα. Έζησα πολλές καλές στιγμές, αλλά και καλές. Πιστεύω πως ακόμα έχω να προσφέρω. Θέλω να επιστρέψω στην εθνική. Όμως δεν έχει έρθει κανείς σε επαφή μαζί μου από τότε που η Γαλλία άλλαξε κόουτς. Ο Λοράν Μπλαν είναι γνώστης του ιταλικού πρωταθλήματος, είναι ποιοτικό και έχει δυσκολίες. Αν καταφέρω να σκοράρω, δεν καταλαβαίνω γιατί δεν μπορούσα να έχω μία ευκαιρία. Πρέπει να αποδείξω τι μπορώ να κάνω στο γήπεδο όμως πιστεύω ότι είμαι στην κατάλληλη ομάδα για το κάνω αυτό».

    Editorial: (greenarea team)

     

    Δεν υπάρχουν σχόλια

    Post Top Ad