Header Ads

  • Breaking Green News

    ΦΕΡΕΙΡΑ: "ΕΙΜΑΙ ΑΠΟΓΟΗΤΕΥΜΕΝΟΣ ΟΠΩΣ ΚΑΙ ΟΙ ΟΠΑΔΟΙ ΜΑΣ"

    Ο Ζεσουάλδο Φερέιρα στην συνέντευξη ήταν εμφανώς προβληματισμένος και απογοητευμένος από το αποτέλεσμα του παιχνιδιού...

    -Αναλυτικά δήλωσε:

    "Σήμερα χάσαμε την δυνατότητα να παραμείνουμε στο Champions League.Ήμασταν επιθετικοί. Δεν είναι εύκολο να μιλάμε για ατυχία αλλά είναι γεγονός ότι ήμασταν καλύτεροι. Παίξαμε καλά αλλά βάλαμε 3 γκολ και δεχτήκαμε 4 και αυτό είναι το αποτέλεσμα. Το τελικό συναίσθημα που μου μένει είναι ΄τι είμαι ικανοποιημένος από την προσπάθεια παικτών μου. Δεν αξίζαμε τον αποκλεισμό. Η άμυνα είναι συνολική παίζει όλη η ομάδα άμυνα. Κάναμε κάποια λάθη αλλά δεν θα δείξω ποτέ κάποιον παίκτη με το δάχτυλο".

    Και συνέχισε... "Δεν θα πω δημόσια αυτά που λέω με την διοίκηση και τους παίκτες. Δεν θα το κάνω ποτέ. Ξέρετε ποίους παίκτες έχω. Δεν θα πω ποτέ τα γεγονότα και τις καταστάσεις γιατί μετά θα βγείτε και θα γράψετε ο τάδε έκανε αυτό. Εγώ είμαι ο προπονητής και με αυτήν την ομάδα θα προχωρήσω. Με αυτήν την ομάδα θα συνεχίσουμε και θα δώσουμε όλες τις μάχες κατά την διάρκεια της χρονιάς. Είμαι προπονητής βλέπω διαφορετικά τα πράγματα εμπιστεύομαι αυτή την ομάδα εμπιστεύομαι αυτούς τους παίκτες".

    Κλείνοντας, είπε: "Από την αρχή γνωρίζαμε τα προβλήματα αλλά προσπαθήσαμε και πέρυσι στα πλει-οφ τα καταφέραμε. Οι φίλαθλοι είναι απογοητευμένοι και εγώ ο ίδιος είμαι απογοητευμένος. Ο ΠΑΟ είναι μεγάλη ομάδα μπορεί να έχασε αλλά παραμένει μεγάλη ομάδα. Χρειάζεται συνολική προσπάθεια εγώ ακολουθώ την στρατηγική που χαράσσει η διοίκηση και θα λέω την άποψη μου".

    Editorial: (greenarea team)
     

    Δεν υπάρχουν σχόλια

    Post Top Ad