Header Ads

  • Breaking Green News

    ΦΕΡΕΙΡΑ: "ΝΑ ΔΕΙΞΟΥΜΕ ΠΩΣ ΕΙΜΑΣΤΕ ΣΩΣΤΟΙ ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΕΣ, ΚΕΡΔΙΖΟΝΤΑΣ ΤΟΝ ΑΓΩΝΑ"

    Στην προκαθορισμένη συνέντευξη τύπου πριν τον αγώνα με την Μακάμπι, ο Φερέιρα ζήτησε από τον κόσμο να έρθει στο γήπεδο και να βοηθήσει την ομάδα...

    Ενώ για το επεισόδιο με τον Σιμάο, ξεκαθάρισε πως ήταν θέμα σεβασμού και όποιος δεν δουλεύει θα είναι εκτός ομάδας.


    -Αναλυτικά οι δηλώσεις του:


    "Καλησπέρα. Όλοι οι αγώνες έχουν μια ιστορία. Πολλές φορές η ιστορία ενός αγώνα έχει το πριν αλλά και το μετά αυτής της αναμέτρησης. Δεν είναι μόνο ο αγώνας. Το παιχνίδι στο Ισραήλ και στο δεύτερο ημίχρονο ήταν απόρροια του αγώνα με την Οντένσε στην Αθήνα. Υπήρξαμε καλύτεροι και πιο δυνατοί αλλά όποιος δέχεται τρία γκολ χάνει. Αυτό δεν συμβαίνει κάθε μέρα..."

    Πως σκοπεύτετε να διαχειριστείτε το παιχνίδι και πως την ψυχολογία της ομάδας μετά το 3-0?

    "Είχαμε τότε 24 μέρες προπόνηση πριν τον αγώνα με την Οντένσε στο ΟΑΚΑ, είχαμε κάνει καλό παιχνίδι. Χάσαμε λόγω της εμπιστοσύνης που είχαμε από τον πρώτο αγώνα. Έτσι έγινε και στο Ισραήλ. Ο αποκλεισμός από τους Δανούς μας στέρησε χρήματα και δυνατότητες από τους ποδοσφαιριστές...


    Στο Τελ Αβίβ, λοιπόν, είχαμε μια ομάδα χωρίς αυτοπεποίθηση. Στο πρώτο μέρος μπορούσαμε να πετύχουμε γκολ, το είχαμε υπό έλεγχο. Στο δεύτερο μέρος έγιναν πράγματα ανεξήγητα. Δεν τρέχαμε, δεν πιέσαμε. Δεν τα δώσαμε όλα, όπως η Μακάμπι. Εγώ αναλαμβάνω την ευθύνη μου και οι παίκτες πρέπει να αναλάβουν τις δικές τους. Ζητώ από τους παίκτες μου να δώσουν τον αγώνα τον καλό και να δείξουμε σε όλους πως είμαστε σωστοί επαγγελματίες, κερδίζοντας το ματς...


    Θα ήταν πολύ σημαντικό να είμαστε στα πλέι-οφ του Τσάμπιονς Λιγκ. Θα φέρναμε χρήματα παρά τα δύσκολα ματς. Αν δεν προκριθούμε αύριο, αυτό θα σημαίνει ότι δεν είμαστε για αυτό το επίπεδο. Αν αποκλειστούμε όλοι θα φταίμε. Δεν γίνεται να κρυβόμαστε πίσω από το δάχτυλο μας. Το σημαντικό είναι να βλέπεις την πραγματικότητα κατάματα και όχι να κρύβεσαι. Αυτό δεν αρμόζει σε μεγάλες ομάδες".

    Πως εξηγείται το μπλακ άουτ όταν δέχεται η ομάδα γκολ...Ακόμη και από ομάδες χαμηλότερου επιπέδου?


    "Όλες οι επαγγελματικές δραστηριότητες αν χάσεις τον στόχο δεν τα καταφέρνεις. Πολλά πρέπει να αλλάξουν. Αυτά δεν γίνονται με ένα κουμπί. Είναι δύσκολα. Με την Οντένσε βάλαμε γκολ αλλά δεν ελέγξαμε το παιχνίδι. Εγώ αναλαμβάνω την ευθύνη μου και στη νίκη και στην ήττα αν και οι προπονητές συνήθως το κάνουν στην ήττα. Πρέπει να δουλεύουμε σκληρά".


    Τι έγινε με τον Σιμάο?


    "Δεν θέλω να κάνω σχόλιο. Νομίζω πως η ιστορία σας είναι γνωστή. Ο καθένας λέει την ιστορία όπως την βλέπει. Για εμένα τα πράγματα είναι σαφή. Θέλω να έχω καλή σχέση με τους παίκτες. Αυτό γίνεται με σεβασμό και δουλειά. Αν δεν γίνεται αυτό δεν μπορώ. Για εμένα η καλή σχέση που θέλω είναι σημαντική. Όποιος δεν έχει σεβασμό και δεν δουλεύει σκληρά για εμένα είναι εκτός".


    Γιατί ο Σιμάο δεν θα μπορούσε να είναι εκτός ακόμη και αν δεν είχε γίνει το παραμικρό?

    "Βασικοί είναι οι 20 που παίρνω μαζί μου σε κάθε παιχνίδι. Στα παιχνίδια που θέλουμε ένταση θέλουμε στον πάγκο παίκτες που μπορούν να εναλλάσουν τον ρυθμό.


    Όπως έχω ξαναπεί στο Ισραήλ δεν είχαμε πίεση και αυτοπεποίθηση. Το σημαντικό είναι οι παίκτες να τα δίνουν όλα. Όποιος δεν μπορεί βγαίνει εκτός. Έτσι βλέπω το ποδόσφαιρο. Ο Σιμάο είναι εκτός γιατί δεν είχε σωστή συμπεριφορά. Υπάρχουν όρια και πρέπει να υπάρχει πειθαρχία. Αν υπάρχει έλλειψη σεβασμού και πειθαρχίας τότε τα πράγματα θα πρέπει να διορθώνονται.


    Τέλος, μην δέσετε στην ομιλία το θέμα Σιμάο. Αυτά που λέω τα εννοώ για όλους. Θέλω να έχω ένα σύνολο που θα κερδίζει. Τα τελευταία χρόνια η ομάδα δεν κέρδιζε τους στόχους. Γιατί δεν νικάγαμε; Πρέπει να βρω τους λόγους για να αρχίσουμε να νικάμε".

    Οι μεταγραφές έχουν εγκλιματιστεί στην ομάδα, είναι έτοιμοι; Ξέρουν πόσο σημαντικό είναι το ματς το αυριανό?

    "Δεν μίλησα για τα προβλήματα, τον λίγο χρόνο που είχαμε, τις ομάδες που παίξαμε που ήταν πιο έτοιμος. Μίλησα για το ομαδικό πνεύμα. Οι νέοι παίκτες τώρα προσαρμόζονται είναι σε νέα φάση, Οι παλιοί πρέπει να τους υποστηρίξουν και να τους δείξουν τον δρόμο".


    Τι εννοείτε δεν κέρδιζε τίτλους; Πρόπερσι πήρε το νταμπλ...


    "Πέρυσι δεν πήραμε τίτλους, τον προηγούμενο χρόνο πήραμε νταμπλ και τα προηγούμενα χρόνια ήταν χωρίς τίτλους το κλαμπ. Ήταν μια ομάδα που μέσω πλέι-οφ έπρεπε να διεκδικήσει την Ευρώπη. Χάνουμε περισσότερους τίτλους από ότι κερδίζουμε. Πρέπει να παραδεχτείτε ότι εγώ θέλω να αλλάξω αυτό το θέμα. Δεν μπορώ να το αλλάξω μόνος μου. Όλοι πρέπει να είναι δίπλα μου.


    Τα τελευταία χρόνια τα πράγματα πάνε προς το χειρότερο. Το λέω εδώ πάντα. Η ιστορία που ξέρω για τον Παναθηναϊκό είναι μια ομάδα τοπ. Εγώ φέρω ευθύνη για την τελευταία σελίδα. Το θέμα είναι ότι στο πρωτάθλημα πρέπει να γίνει πιο ισχυρός. Ο στόχος μου είναι να ξαναγίνει ισχυρός, έτσι θα γίνει στο εξωτερικό. Θέλω να συνεχίσω να δουλεύω σκληρά. Ας μου γίνει κριτική αλλά δεν θα πάψω να δουλεύω σκληρά για να το πετύχω.


    Οι συζητήσεις που κάνουμε είναι πάντα για μεγάλες ομάδες. Αποτελεί γεγονός για την Οντένσε που πέρασε τον Παναθηναϊκό. Για τον Παναθηναϊκό το να μην είναι στην Ευρώπη θα είναι πανωλεθρία. Αυτό ήρθα να αλλάξω. Να κάνω την ομάδα να κερδίζει περισσότερο. Αν μου πείτε είσαι τρελός; Ναι είμαι τρελός! Οι οπαδοί να υποστηρίξουν την ομάδα, ξέρω ότι είναι εκνευρισμένοι αλλά η θλίψη μας δίνει ώθηση για κάτι καλό".
    ----------------------------

    Editorial: (greenarea team)

     

    Δεν υπάρχουν σχόλια

    Post Top Ad