Header Ads

  • Breaking Green News

    ΚΟΥΓΙΑΣ: "ΕΧΩ ΜΙΣΗΤΟ ΕΧΘΡΟ ΤΟΝ ΜΑΡΙΝΑΚΗ"

    Ο Πρόεδρος της Παναχαικής Αλέξης Κούγιας με επιστολή του στον Εισαγγελέα του Αρείου Πάγου, πιστέυει πως θεωρείτε εχθρός από τον Βαγγέλη Μαρινάκη επειδή αποκάλυψε μέσα από τις κασέτες το σκάνδαλο με τα στημένα...

    Η επιστολή δημοσιεύθηκε σήμερα από πολιτική εφημερίδα και αναφέρει μεταξύ άλλων για τον πρόεδρο του ΟΣΦΠ:

    "Επειδή από το τέλος Φεβρουαρίου και μετά την παράδοση από εμέ του ηχητικού υλικού και των απομαγνητοφωνήσεων που αφορούσαν την απόπειρα εκβίασης του Αχιλλέα Μπέου σε βάρος του διαιτητή Δαλούκα, έχω κατά την κρίση μου αποκτήσει ως μισητό εχθρό τον παντοδύναμο οικονομικό, επιχειρηματικό και ποδοσφαιρικό παράγοντα Πρόεδρο του Ολυμπιακού Πειραιώς και Πρόεδρο της Super League, Βαγγέλη Μαρινάκη, ο οποίος σύμφωνα με τις απομαγνητοφωνημένες συνομιλίες, αν οι διάλογοι που δημοσιεύτηκαν είναι αληθινοί, συνεργάζονταν με τον Γεώργιο Τσακογιάννη και τον Ιωάννη Παπαδόπουλο, ώστε να οργανωθούν σοβαρά και επικίνδυνα επεισόδια σε βάρος μου και σε κάθε παιχνίδι της ΠΑΕ ΠΑΝΑΧΑΙΚΗΣ Γ.Ε. 2005.
    Κατά την κρίση μου ο κ. Μαρινάκης, πρόσωπο άγνωστο εις εμέ, με το οποίο ουδέποτε είχαμε την οιαδήποτε διαφορά έχει παρασυρθεί σε αυτή την επιλογή εις βάρος μου από τα μέλη της εγκληματικής οργάνωσης, σημειωτέον όμως ότι ο κ. Μαρινάκης δεν έχει στραφεί νομικά κατά του Μπέου, Τσακογιάννη, Κανελλόπουλου για όσα είδαν το φως της δημοσιότητας και τον εμπλέκουν".


    Editorial: (greenarea team)

    Δεν υπάρχουν σχόλια

    Post Top Ad