Header Ads

  • Breaking Green News

    ΜΕ ΤΑ ΟΝΕΙΡΑ ΘΑ ΜΕΙΝΕΙΣ ΚΑΙ ΕΣΥ!

    Για 15 χρόνια σερί τα ίδια και τα ίδια ακούνε τα πρόβατα από παίχτες που τους πουλάνε όνειρα...όπως και το νέο απόκτημα τους ο Κέιλιν Λούκας...

    Ο Λούκας λοιπόν έχει όνειρο να πάρει το πρωτάθλημα από τον Εξάστερο, μόνο που δεν ρώτησε τον Ζότς και τον Μητσάρα!

    -Διαβάστε αποσπάσματα από όσα δήλωσε...

    ''Νιώθω πάρα πολύ καλά που βρίσκομαι στην Ελλάδα. Είναι η πρώτη φορά που θα παίξω μακριά από τις ΗΠΑ και είμαι πολύ χαρούμενος. Σέβομαι την ομάδα. Ο ατζέντης μου έκανε πολύ καλή δουλειά. Μου είπε για αυτή την πρόταση, την εξετάσαμε και αποφάσισα να υπογράψω στον Ολυμπιακό''

    Ποιους στόχους έχεις; 
    "Ο ρόλος μου είναι να έρθω εδώ, να παίξω σκληρά, να δώσω ενέργεια και να βοηθήσω την ομάδα. Μπορώ να παίξω καλή άμυνα και να είμαι ανταγωνιστικός. Ο στόχος μου είναι να κερδίσω πρωτάθλημα".

    "Είναι εκπληκτική ομάδα, έχει προπονητή που ανήκει στο "Hall of fame" και είχε πολύ καλούς γκαρντ, όπως τον Τεόντοσιτς που ήταν MVP της περσινής σεζόν και τον Παπαλουκά".

    Επίσης εξήγησε ότι...
    "Τις τελευταίες δυο εβδομάδες δούλεψα πολύ σκληρά και ετοιμάστηκα για να έρθω στον Ολυμπιακό. Όταν ήμουν στο αεροπλάνο, κοιτούσα τον ουρανό και έκανα όνειρα για την καριέρα μου".

    Υ.Γ. Πάλι γελάσαμε και πάλι θα ξανά γελάσουμε από τον Οκτώβρη που θα αρχίσει και το πρωτάθλημα...!

    Editorial: (greenarea team) 
     

    Δεν υπάρχουν σχόλια

    Post Top Ad