Header Ads

  • Breaking Green News

    ΜΠΟΥΜΣΟΝΓΚ: "ΑΠΟΛΑΜΒΑΝΩ ΠΟΥ ΕΙΜΑΙ ΣΤΟΝ ΠΑΝΑΘΗΝΑΙΚΟ, ΔΕΝ ΘΕΛΩ ΝΑ ΦΥΓΩ"

    Δηλώσεις έκανε μετά το τέλος του φιλικού με την Καλλιθέα ο Ζαν Αλεν Μπουμσόνγκ...(+Δηλώσεις Ζεκά)

    -Αναλυτικά οι δηλώσεις του Γάλλου:

    "Κάναμε ένα καλό παιχνίδι και νικήσαμε κιόλας. Θέλουμε να κρατήσουμε τον ρυθμό μας. Δεν είναι καλό που δεν παίζουμε επίσημα παιχνίδια αλλά δεν έχουμε άλλη επιλογή".

    Για τον Σαουδάραβα πρίγκιπα, είπε: 
    "Το ακούσαμε. Είναι πολύ καλό αν γίνει. Για την ώρα δεν υπάρχει κάτι, είναι απλά φήμες".



    Για το αν σκέφτεται να αποχωρήσει από την ομάδα, είπε:
    "Εγώ; Γιατί να το κάνω αυτό; Απολαμβάνω που είμαι εδώ, δεν το σκέφτομαι καθόλου, δεν είναι στο μυαλό μου"


    -Ενώ ο Ζεκα με δηλώσεις του επεσήμανε: 
    "Ήταν ένα καλό παιχνίδι, κάναμε και εμείς καλά τη δουλειά μας στον αγωνιστικό. Είμαι χαρούμενος που παίξαμε καλά με τους συμπαίκτες μου. Το γήπεδο δεν ήταν το καλύτερο δυνατό, αλλά εμείς τα καταφέραμε".

    Editorial: (greenarea team)

    Δεν υπάρχουν σχόλια

    Post Top Ad