Header Ads

  • Breaking Green News

    "MIKE THE MANIAC"

    Μανιακός με τις κούπες είναι ο Μάικ Μπατίστ, σύμφωνα με όσα είπε στην πρώτη του μικρή συνέντευξη για την νέα χρονιά... 

    -Αναλυτικά δήλωσε σε αθλητική εφημερίδα:

    Η επιστροφή σου στην Ελλάδα...

    "Πάντα το αίσθημα της επιστροφής μου στην Ελλάδα είναι φοβερό. Μου αρέσει πολύ όταν γυρνάω εδώ, έστω κι αν αυτό σημαίνει πως οι διακοπές τελείωσαν. Τώρα είμαι εδώ για έναν και μόνο λόγο. Να δουλέψω σκληρά μαζί με τους συμπαίκτες μου για να είμαστε όλοι έτοιμοι. Να πάρουμε νίκες και να κερδίσουμε ακόμα περισσότερες κούπες. Γι΄ αυτό είμαστε στον Παναθηναϊκό. Για ακόμα μεγαλύτερες στιγμές".

    Για την προετοιμασία με την ομάδα... 

    "Είναι η αλήθεια πως τώρα είναι το πιο σημαντικό και πιο δύσκολο κομμάτι της σεζόν. Αν δουλέψουμε τώρα σωστά όλα μετά θα έρθουν πιο εύκολα. Έχουμε το... Ζλάτιμπορ μπροστά μας. Είναι μεγάλη δοκιμασία για εμάς, αλλά είμαι σίγουρος ότι όλα θα πάνε καλά. Είμαι πραγματικά πολύ χαρούμενος που είμαι παίκτης του Παναθηναϊκού. Και που έχω εισπράξει πάρα πολλή αγάπη. Ανυπομονώ να ξαναπαίξω μπροστά στον κόσμο μας και να μπορέσω κι εγώ να τους δώσω την αγάπη που μου έχουν δώσει".

    Για τον Ντέιβιντ Λόγκαν...

    "Ήξερα ότι ήθελε να μείνει ελεύθερος. Να φύγει από την Κάχα. Έμαθα και την επιθυμία της ομάδας και ο Ντέιβιντ με πήρε τηλέφωνο. Του είπα κάποια πράγματα. Είναι πάρα πολύ καλός παίκτης και είμαι σίγουρος ότι θα μας βοηθήσει πάρα πολύ. Νομίζω ότι ο Παναθηναϊκός είναι η καλύτερη απόφαση που θα μπορούσε να πάρει ο Λόγκαν για την καριέρα του». Για την οικογένειά του: «Η αλήθεια είναι ότι μου λείπουν ήδη. Ο Miky έχει μεγαλώσει πολύ αν τον δεις. Έχει γίνει άλλος άνθρωπος".

    Editorial: (greenarea team) 
     

    Δεν υπάρχουν σχόλια

    Post Top Ad