Header Ads

  • Breaking Green News

    ΔΙΑΜΑΝΤΙΔΗΣ: "ΘΕΤΙΚΟ ΠΟΥ Η ΟΜΑΔΑ ΕΧΕΙ ΣΤΑΘΕΡΟ ΚΟΡΜΟ"

    Καθιερωμένο media day σήμερα στον Εξάστερο, πρώτος μίλησε ο αρχηγός Δημήτρης Διαμαντίδης για τη νέα χρονιά...(+δηλώσεις Σάρας)


    -Χαρακτηριστικά είπε...


    Για το μπάτζετ που έπεσε,είπε: 
    "Εύχομαι να γίνει ένα καλύτερο πρωτάθλημα. Δεν έχει μείωση του μπάτζετ μόνο σε εμάς αλλά και στον Ολυμπιακό. Δεν ξέρω αν θα γίνει καλύτερο πρωτάθλημα αλλά μακάρι. Πιο σημαντικό είναι να γίνει ένα πρωτάθλημα χωρίς βία που θα ευχαριστηθεί ο κόσμος".


     Για το εάν σκέφτηκε να αποχωρήσει με τις διοικητικές εξελίξεις που υπήρχαν, είπε:
    "Σίγουρα δεν είναι και το πιο ωραίο πράγμα όταν ακούς του αδελφούς Γιαννακόπουλους, οι οποίοι πέρα από τον Παναθηναϊκό κρατάνε ψηλά ολόκληρο το ελληνικό μπάσκετ, ότι θέλουν να αποχωρήσουν. Εγώ από την μεριά μου δεν σκέφτηκα να αποχωρήσω".

    Για την αποχώρηση Νίκολας και Φωτση,είπε: 
    ΄"Ήρθαν κάποια άλλα παιδιά. Πρέπει να μάθουν την ομάδα και εμείς θα τους βοηθήσουμε μέσα από τις προπονήσεις. Το θετικό είναι ότι ο κορμός είναι σταθερός. Και ο Ολυμπιακός πιστεύω θα είναι καλή ομάδα, έχει κάνει αλλαγές και είναι ο βασικός μας αντίπαλος, αλλά είναι ακόμα πολύ νωρίς".

    -Στη συνέχεια πήρε το λόγο ο Σάρας Γιασικεβίτσιους, λεγοντας...

    Για την προετοιμασία,είπε: 
    "Δεν είμαστε έτοιμοι ακόμα. Θα κάνουμε πολλές και καλές προπονήσεις. Παιχνίδι με το παιχνίδι θα δέσουμε γιατί έχουμε πολλούς καινούριους παίκτες, αλλά πάνω από όλα πρέπει να είμαστε υγιείς. Στη Τουρκία ήταν δύσκολα τα ματς, είχαμε αρκετούς τραυματισμούς και είμαστε λίγες μέρες μαζί και αυτό που πρέπει να κάνουμε είναι να δουλεύουμε αρκετά στις προπονήσεις το παιχνίδι μας".

    Για την οικονομική κρίση,είπε:
    "Τα πράγματα είναι όπως είναι,. Δεν μπορούμε να κάνουμε κάτι. Εμείς πρέπει να κοιτάξουμε να παίξουμε μπάσκετ και να μην ανησυχούμε για αυτά τα προβλήματα".

    Για τον λόγο της επιστροφής του,είπε: 
    "Γιατί όχι; Είμαι χαρούμενος εδώ. Έχω πολλούς φίλους, μου αρέσει η πόλη, η Αθήνα είναι φανταστική. Οι φίλαθλοι ξέρουν πως δουλεύουμε στο μάξιμουμ. Μας εμπιστεύονται. Θα κάνουμε τα πάντα στο παρκέ. Μεγαλύτερη μου αγάπη είναι η κόρη μου. Είμαι χαρούμενος στην Αθήνα".

    *Σήμερα στα πλαίσια του media day έγινε η επίσημη φωτογράφιση και βιντεοσκόπηση της ομάδας για την νέα χρόνια.

    Editorial:(greenarea team)

    Δεν υπάρχουν σχόλια

    Post Top Ad