Header Ads

  • Breaking Green News

    ΜΟΥΛΑΟΜΕΡΟΒΙΤΣ: "ΘΑ ΕΙΝΑΙ ΚΑΙ ΦΕΤΟΣ ΣΙΓΟΥΡΑ ΣΤΟ FINAL4 Ο ΠΑΝΑΘΗΝΑΙΚΟΣ"

    Ο πρώην άσσος του Παναθηναϊκού, Νταμιρ Μουλαομέροβιτς, μίλησε για το παιχνίδι με την ΚΚ Ζάγκρεμπ, τον Ζοτς και τις αναμνήσεις του από τον Παναθηναϊκό...  
     

    -Αναλυτικά όσα δήλωσε σε συνέντευξη του:

    Τι μπορεί να περιμένει η ΚΚ Ζάγκρεμπ κόντρα στον Παναθηναϊκό; Που τον ξερει πολύ καλά...

    "Τι να περιμένουμε; Δεν περιμένουμε τίποτα! Όλοι ξέρουμε ποιος είναι ο Παναθηναϊκός! Αν όχι η καλύτερη, μία από τις καλύτερες ομάδες της Ευρώπης. Θα προσπαθήσουμε να παίξουμε όσο καλύτερα γίνεται και να αντισταθούμε όσο το δυνατόν περισσότερο! Επιπλέον δεν βρισκόμαστε και στην καλύτερη κατάσταση. Ξεκινήσαμε άσχημα στην Ευρωλίγκα ωστόσο θα κάνουμε ότι περνάει από το χέρι μας σε αυτό το παιχνίδι. Πάντως είναι πολύ όμορφο που θα έρθει ο Παναθηναϊκός στο Ζάγκρεμπ και θα παίξει για πρώτη φορά εναντίον της ΚΚ στην Ευρωλίγκα".

    Δεν έχετε σκοπιμότητα στο παιχνίδι δηλαδή;
    «Κοίτα, αν είναι να μιλήσουμε για τα "κλειδιά" της αναμέτρησης θα πω μόνο ένα πράγμα. Ο Παναθηναϊκός έχει τον καλύτερο προπονητή της Ευρώπης, όπως επίσης τον καλύτερο παίκτη της Ευρώπης! Ο Διαμαντίδης είναι εκπληκτικός. Ό,τι και αν πούμε γι' αυτόν θα είναι λίγο. Όσο για τον Ζέλικο Ομπράντοβιτς. Δεν χρειάζεται καν να αναφέρω ξανά ότι είναι ο καλύτερος κόουτς της Ευρώπης. Άρα τι σκοπιμότητα να έχουμε;"

    Είχες και εσύ προπονητή τον Ομπράντοβιτς, έχεις έναν παραπάνω λόγο να μιλήσεις γι' αυτόν...
     "Πραγματικά έχω εξαιρετικές αναμνήσεις από τον Ομπράντοβιτς. Είναι ο προπονητής που ξέρει τι να πάρει από τον κάθε παίκτη του! Πάντα θα πάρει το μάξιμουμ! Πάντα! Ήταν μεγάλο προνόμιο να παίξω γι' αυτόν όπως και για έναν τόσο μεγάλο σύλλογο όπως ο Παναθηναϊκός. Είναι μεγάλη μου τιμή να βρίσκομαι και εγώ σε ένα κομμάτι της ιστορίας του. Μόνο καλά πράγματα έχω να θυμάμαι από τη θητεία μου στον Παναθηναϊκό. Με εξαίρεση τον σοβαρό τραυματισμό που είχα στην πλάτη μου".

    Έκανες ειδική αναφορά και στον Δημήτρη Διαμαντίδη, γιατί;
    "Τον Διαμαντίδη τον θυμάμαι από τότε που ήταν παίκτης στον Ηρακλή! Τον είχα αντιμετωπίσει όταν ήμουν εγώ στον Παναθηναϊκό! Και δείτε τώρα. Έχει γίνει ο καλύτερος πλέι μέικερ και ο καλύτερος αμυντικός της Ευρώπης. Είναι πραγματικός ηγέτης. Τα πάντα αρχίζουν και τελειώνουν από αυτόν. Φυσικά ο Παναθηναϊκός έχει πολλούς ακόμα παίκτες που βρίσκονται σε υψηλό επίπεδο, αλλά για μένα ο Διαμαντίδης είναι εκείνος που κάνει τη διαφορά. Και πιστεύω ότι έχει γίνει ο παίκτης που βλέπουμε σήμερα χάρη στον Ζέλικο Ομπράντοβιτς. Αξίζουν και στους δύο όλα τα κοπλιμέντα"

    Όπως λένε οι περισσότεροι... θα είναι η καλύτερη Ευρωλίγκα όλων των εποχών, εσύ το πιστεύεις αυτό;
    "Ναι, αυτό πιστεύω και εγώ. Η Ευρωλίγκα έχει γίνει πιο γρήγορη, πιο δύσκολη, με μεγαλύτερη ταχύτητα και κάθε ομάδα προσπαθεί να προσαρμόσει το παιχνίδι της πάνω στα νέα δεδομένα. Η αλήθεια είναι ότι υπάρχει μεγάλη βελτίωση στις περισσότερες από αυτές. Άλλωστε δεν θα μπορούσαν να σταθούν διαφορετικά. Είναι η καλύτερη διοργάνωση σε συλλογικό επίπεδο και όλοι πρέπει να είναι έτοιμοι. Φέτος περιμένουμε την Ευρωλίγκα ακόμα πιο ανταγωνιστική σε σχέση με τα προηγούμενα χρόνια. Έχουν γίνει πολλές καλές κινήσεις, έχουν έρθει παίκτες από το ΝΒΑ όπως ο Κιριλένκο στην ΤΣΣΚΑ. Βέβαια δεν ξέρω πόσο θα μείνουν όλοι αυτοί, αλλά σίγουρα ανεβάζουν πολλά επίπεδα τις ομάδες τους".

     Για την ΚΚ Ζάγκρεμπ την ομάδα σου, Ποίοι μπορεί να είναι οι στόχοι της  στην πρώτη της εμφάνιση στην Ευρωλίγκα;
     "Για μας είναι μια χρονιά... εκμάθησης. Θα προσπαθήσουμε να κάνουμε κάποιες νίκες, να δείξουμε ένα καλό πρόσωπο στην Ευρωλίγκα, αλλά αν θέλουμε να μιλήσουμε με τη γλώσσα της αλήθειας, οι πιθανότητές μας είναι πολύ λίγες. Όπως είπα είναι ώρα για να μάθουμε κάποια πράγματα και τι σημαίνει να βρίσκεσαι στην Ευρωλίγκα".

    Παρατηρείς σημαντικές διαφορές ανάμεσα σε Παναθηναϊκό και Ολυμπιακό τη φετινή σεζόν με δεδομένη τη μείωση στα μπάτζετ και των δύο ομάδων;
    «Ο Παναθηναϊκός βρίσκεται πάντα ένα βήμα μπροστά από τον Ολυμπιακό. Τόσο λόγω του προπονητή, όσο και για τον σταθερό κορμό που έχει όλα αυτά τα χρόνια. Δεν αλλάζει παίκτες και διατηρεί την ίδια ομάδα σε γενικές γραμμές. Από την άλλη δεν γνωρίζω την κατάσταση που επικρατεί αυτή τη στιγμή στον Ολυμπιακό για να πω κάτι περισσότερο. Ξέρω ότι υπάρχουν πολλά προβλήματα στο ελληνικό μπάσκετ τα οποία έχουν επηρεάσει και την συγκεκριμένη ομάδα. Πάντως θεωρώ ότι ο Παναθηναϊκός θα είναι σίγουρα στο φάιναλ φορ για μία ακόμα χρονιά".

    Ποιες άλλες ομάδες βλέπεις να είναι τα φαβορί για να φτάσουν στην Κωνσταντινούπολη;
    "Καταρχήν ο Παναθηναϊκός που είπα. Σίγουρα η ΤΣΣΚΑ που είναι πολύ ισχυρή φέτος μετά τις μεταγραφές που έκανε. Από εκεί και πέρα δεν πρέπει να υποτιμήσουμε την Μπαρτσελόνα που παραμένει σταθερή αξία του ευρωπαϊκού μπάσκετ. Η τέταρτη θέση είναι ανοικτή για πολλές ομάδες. Μπορεί να γίνει και η έκπληξη. Για παράδειγμα βλέπουμε την Αρμάνι Μιλάνο να έχει κάνει καλές κινήσεις φέτος και να παρουσιάζεται ενισχυμένη. Ποτέ δεν ξέρεις. Πάντως οι τρεις ομάδες που προανέφερα εκτιμώ ότι θα βρεθούν στο φάιναλ φορ".

    Τι κράτησες και τι θα θυμάσαι με νοσταλγία από την Ελλαδα;
    "Πάντα λέω ότι αγαπάω την Ελλάδα. Είναι το δεύτερο σπίτι μου! Πέρασα πέντε υπέροχα χρόνια, γεννήθηκε εκεί η κόρη μου, οπότε καταλαβαίνετε πόσο ευχάριστες είναι οι αναμνήσεις που έχω. Τόσο από τη ζωή μου, όσο και από το μπάσκετ. Όπως είπα και προηγουμένως είχα το προνόμιο να παίξω στον Παναθηναϊκό, όπως επίσης στον ΠΑΟΚ, τον Ολυμπιακό, ομάδες με μεγάλη ιστορία στο ελληνικό και στο ευρωπαϊκό μπάσκετ. Ακόμα και στον Πανελλήνιο έχω υπέροχες και μοναδικές αναμνήσεις. Θυμάμαι όλα τα καλά πράγματα που μου συνέβησαν.

    Η μοναδική κακή ανάμνηση ήταν ο σοβαρός τραυματισμός στη μέση την εποχή που ήμουν στον Παναθηναϊκό. Από εκεί και πέρα, έδινα ότι είχα και δεν είχα για να ικανοποιήσω τους φιλάθλους και να κερδίσω τον σεβασμό τους. Μου λείπει πολύ η Ελλάδα. Με τη σύζυγό μου συζητάμε μερικές φορές το πόσο ωραία ήταν στην Ελλάδα και πόσο πολύ θέλουμε να επιστρέψουμε. Όμως αν πρέπει να επιλέξω την καλύτερη στιγμή μου αυτή ήταν αναμφισβήτητα η κατάκτηση της Ευρωλίγκας στο φάιναλ φορ της Μπολόνια το 2002. Είναι η καλύτερη στιγμή που μπορεί να έχει ένας μπασκετμπολίστας στην καριέρα του. Και εγώ τα κατάφερα. Κέρδισα την Ευρωλίγκα και θα είναι πάντα ένα κομμάτι της ζωής μου".


    Editorial: (greenarea team)
     

    Δεν υπάρχουν σχόλια

    Post Top Ad