Header Ads

  • Breaking Green News

    ΡΟΥΝΤΟΛΦ: "ΘΕΛΩ ΤΟ ΝΤΑΜΠΛ ΜΕ ΤΟΝ ΠΑΝΑΘΗΝΑΙΚΟ"

    Την επιθυμία του να σηκώσει το νταμπλ με τον Παναθηναϊκό, εξέφρασε ο Ρούντολφ στο match programe του αγώνα Παναθηναϊκός-Εργοτέλης...

    -Αναλυτικά όσα είπε:

    Πότε θα σε δούμε να αγωνίζεσαι ξανά; 
    "Δεν μπορώ να το πω με ακρίβεια. Ανυπομονώ να παίξω το συντομότερο δυνατό για να βοηθήσω την ομάδα, αλλά θα πρέπει πρώτα να ξεπεράσω τον τραυματισμό μου. Δουλεύουμε πολύ με το ιατρικό επιτελείο της ομάδας και εύχομαι ότι σύντομα θα είμαι απόλυτα έτοιμος".

    Τι είναι αυτό που πρέπει να περιμένουμε να προσθέσεις στην ομάδα και το παιχνίδι της;
    "Πρώτα απ’ όλα ελπίζω να προσθέσω πολλά γκολ. Είμαι επιθετικός και αυτή είναι η δουλειά μου. Πέρα από αυτό όμως πιστεύω ότι μπορώ να να προσθέσω ταχύτητα και τελικές προσπάθειες στο παιχνίδι της ομάδας, καθώς και καλή συνεργασία στο passing game με τους συμπαίκτες μου προκειμένου να παράγουμε περισσότερες φάσεις".

    Ποια είναι η εικόνα που έχεις σχηματίσει για την ομάδα από όσα έχεις δει μέχρι σήμερα;
    "Είμαστε ένα πολύ δυνατό σύνολο. Στον αγώνα με την Ξάνθη καταφέραμε να κερδίσουμε αν και αγωνιζόμασταν με 10 παίκτες. Στον προηγούμενο αγώνα, με τον Ατρόμητο και πάλι ισοφαρίσαμε στο τέλος παρά το αριθμητικό μειονέκτημα. Είμαστε ένα σύνολο που παίζει παντού για να κερδίσει και θα συνεχίσουμε έτσι γιατί έτσι πρέπει να συμπεριφέρεσαι αν θέλεις να κατακτάς τίτλους".

    Είσαι κάτι περισσότερο από ένα μήνα στην ομάδα. Θα έλεγες ότι έχεις προσαρμοστεί; 
    "Ναι, αισθάνομαι πολύ καλά. Είμαι σε μια μεγάλη ομάδα κι αυτό το καταλαβαίνει κανείς όταν το ζήσει από μέσα. Το γεγονός ότι μιλάω αγγλικά, γαλλικά και ιταλικά με βοηθάει να έχω καλή επικοινωνία με όλους τους συμπαίκτες μου, οι οποίοι με βοηθούν πολύ στην προσαρμογή και είναι πολύ φιλικοί απέναντί μου. Επίσης, μου αρέσουν πολύ οι κλιματολογικές συνθήκες στη χώρα".

    Πως οριοθετείς τους προσωπικούς σου στόχους; 
    "Θέλω να κερδίσω το double με τον Παναθηναϊκό. Θέλω να σκοράρω πολύ και να βοηθήσω την ομάδα να πετύχει τους στόχους της. Είμαι δανεικός στον Παναθηναϊκό και είναι πολύ νωρίς να πούμε οτιδήποτε για την επόμενη σεζόν, ωστόσο οφείλω να πω ότι είμαι πολύ χαρούμενος που βρίσκομαι στον Παναθηναϊκό». Ποιο είναι το μήνυμα που θέλεις να στείλεις στους φιλάθλους της ομάδας; «Έχει περάσει πολύς καιρός από το τελευταίο μας εντός έδρας παιχνίδι και σίγουρα μας έχει λείψει η επαφή με τον κόσμο μας, όπως σίγουρα έχει λείψει και η ομάδα στον κόσμο. Είναι πολύ σημαντικό για μας να μας στηρίζει ο κόσμος και τους θέλουμε συνεχώς κοντά μας. Εμείς θα τα δώσουμε όλα γι’ αυτούς κι ελπίζω να πανηγυρίσουμε όλοι μαζί το double στο τέλος".

    Editorial: (greenarea team)
      

    Δεν υπάρχουν σχόλια

    Post Top Ad