Header Ads

  • Breaking Green News

    ΛΕΤΟ: "ΕΙΜΑΣΤΕ ΕΝΩΜΕΝΟΙ ΚΑΙ ΠΡΟΧΩΡΑΜΕ..."

    Ο σούπερ σταρ της νίκης επί της Κούλας, Σεμπάστιαν Λέτο, με δηλώσεις του τόνισε πως πρέπει να υπάρχει ανάλογη συνέχεια...
     

    -Χαρακτηριστικά είπε:

    "Ήταν μια σημαντική νίκη για εμάς. Ένα δύσκολο αποτέλεσμα κόντρα σε μια δύσκολη ομάδα. Πάντα τα ματς με την ΑΕΚ είναι δύσκολα. Αν και κάναμε αρκετά λάθη, καταφέραμε να νικήσουμε και αυτό είναι το σημαντικότερο".

    "Όσο υπάρχει αυτοπεποίθηση στην ομάδα όλα πηγαίνουν καλά. Είμαστε ενωμένοι και αν κρατήσουμε την αυτοπεποίθηση που έχουμε τώρα, τότε θα προχωράμε καλά και μπροστά. Είμαι πολύ χαρούμενος που έχω σκοράρει τόσα γκολ. Δεν έχω ξαναπετύχει στην καριέρα μου τόσα γκολ. Μου αρέσει να σκοράρω αλλά μεγαλύτερη σημασία έχει να παραμείνει πρώτος ο Παναθηναϊκός".

    Editorial: (greenarea team)
     

    Δεν υπάρχουν σχόλια

    Post Top Ad