Header Ads

  • Breaking Green News

    ΣΙΜΑΟ: "Ο ΠΡΟΠΟΝΗΤΗΣ ΜΟΥ ΜΕ ΒΟΗΘΑΕΙ ΚΑΙ ΒΕΛΤΙΩΝΟΜΑΙ"

    Πολύ χαρούμενος εμφανίστηκε στις δηλώσεις του ο Σιμαο μετά την εύκολη νίκη επί του ΟΦΗ με 3-1...

    -Αναλυτικά όσα είπε:

    "Είμαι πολύ χαρούμενος, ήταν ένα πολύ σημαντικό ματς το οποίο έπρεπε να νικήσουμε, αυτό δείχνει τη δουλειά μου, αλλά πρώτα από όλα τη δουλειά της ομάδας, διότι οι συμπαίκτες μου με βοήθησαν να κερδίσω τον τίτλο του MVP, είναι πρώτη φορά που γίνεται αυτό μετά από τέσσερις σεζόν και είμαι πολύ χαρούμενος. Αυτό δείχνει ότι η φετινή μου σεζόν είναι καλύτερη από τις προηγούμενες".



    Για την καλή απόδοση του από αγώνα σε αγώνα, είπε....
    "Τις δυο πρώτες ξεκίνησα καλά αλλά μετά είχα πολλά σκαμπανεβάσματα στην απόδοση μου, Αλλά πλέον παίζω καλά, οι εμφανίσεις και ο προπονητής μου δίνουν αυτοπεποίθηση. Μάλιστα ο προπονητής μου είπε ότι όσο θα βελτιώνομαι τόσο θα συνεχίσω να παίζω. Βήμα, βήμα προσπαθώ να μάθω και να καταλαβαίνω αυτά που μου ζητάει. Να βοηθήσω δηλαδή την ομάδα με την δική μου βελτίωση. Μπορεί τις περισσότερες φορές η δουλειά μου να είναι αμυντική αλλά προσπαθώ να παίζω και επιθετικά".

    Για το προσεχές αγώνα με τον Αρη,είπε...
    "Και τα τρία τελευταία παιχνίδια ήταν δύσκολα, αλλά τα πήγαμε καλά, παίξαμε με τον ΠΑΟΚ, την ΑΕΚ, τον Ολυμπιακό, αλλά εξακολουθούμε να είμαστε πρώτοι. Αυτό σημαίνει ότι κάνουμε καλά τη δουλειά μας αλλά δεν πρέπει να εφησυχάσουμε αν δεν εξασφαλίσουμε το πρωτάθλημα. Πρέπει να δουλέψουμε σκληρά για να περάσουν αυτά τα δύσκολα παιχνίδια".


    Editorial: (greenarea team)
      

    Δεν υπάρχουν σχόλια

    Post Top Ad