Header Ads

  • Breaking Green News

    ΖΕΚΑ: "ΕΧΟΥΜΕ ΑΥΤΟΠΕΠΟΙΘΗΣΗ ΚΑΙ ΔΟΥΛΕΥΟΥΜΕ ΠΟΛΥ ΚΑΛΑ..."

    Η έκπληξη του φετινού Παναθηναϊκού,ακούει στο όνομα Ζεκά, με την απόδοση του δεν γινόταν να αφήσει αδιάφορο τον πορτογαλικό τύπο...

    Ο μέσος των Πράσινων έδωσε συνέντευξη σε αθλητική εφημερίδα(O'Jogo) της πατρίδας του. Αναλυτικά οι δηλώσεις του...

    Για το γκολ που πέτυχε στο ντέρμπι,είπε: 
    "Ήταν μια υπέροχη στιγμή. Είχα κάποιες καλές ευκαιρίες στα προηγούμενα παιχνίδια και έψαχνα το πρώτο μου γκολ. Τελικά το πέτυχα στο ντέρμπι κι αυτό είναι κάτι ιδιαίτερο για μένα και την ομάδα μου. Είδα τον Κουίνσι να έχει την μπάλα και να τρέχει. Ήμασταν δύο εναντίον δύο και κατάλαβα αμέσως πως είχαμε προϋποθέσεις για το γκολ. Πίστευα πως ο Κουίνσι θα περάσει τον αμυντικό που είχε μπροστά του, έτρεξα να πάρω θέση μπροστά από τον αμυντικό που με κάλυπτε, τα κατάφερα και σκόραρα".


    Για το πώς τον αντιμετώπισε ο κόσμος μετά το γκολ,είπε: 
    "Την Κυριακή δεν βγήκα από το σπίτι με αποτέλεσμα να μη συνειδητοποιήσω την αντίδραση του κόσμου. Τη Δευτέρα πήγα για φαγητό και συνάντησα μερικούς φίλους της ομάδας, οι οποίοι έστησαν ένα τρελό πανηγύρι. Με αποθέωσαν. Στο συγκεκριμένο μέρος κανείς δεν υποστήριζε τον Ολυμπιακό και αυτό με χαροποίησε. Ήμουν σχεδόν ήρωας".


    Για την εμπειρία του από το πρώτο του ντέρμπι "αιωνίων",είπε: 
    "Η ατμόσφαιρα ήταν φανταστική. Ακριβώς αντίθετη με ό,τι είχα συναντήσει μέχρι τώρα στην καριέρα μου στην Πορτογαλία. Θα μπορούσα να πω πως είναι πιο έντονη και εντυπωσιακή από τα ντέρμπι της Πόρτο με την Μπενφίκα ή τη Σπόρτινγκ".


    Για τις εντυπώσεις του από την Ελλάδα και την προσαρμογή του,είπε: 
    "Δεν θα μπορούσε να είναι καλύτερα. Θα έλεγα πως είναι υπέροχα. Οι συμπαίκτες μου με έχουν υποδεχτεί με τον καλύτερο τρόπο και νιώθω σχεδόν σαν το σπίτι μου, παρά τις μεγάλες διαφορές στην κουλτούρα των δύο χωρών. Βέβαια δεν καταλαβαίνω ελληνικά για να συνεννοηθώ, αλλά τα αγγλικά μου βελτιώνονται από τη στιγμή που έφτασα στην Ελλάδα και πλέον μπορώ να μιλήσω με τον καθένα. Επίσης ο Σιμάο και ο Κλέιτον μιλούν πορτογαλικά, ενώ ο Κατσουράνης γνωρίζει τα βασικά για να συνεννοηθείς μαζί του, αλλά και ο Σεϊταρίδης ο οποίος μιλά πολύ καλά, παρότι δεν έμεινε για μεγάλο διάστημα στην Πορτογαλία".


    Για τη συνεργασία με τον Ζεσουάλδο Φερέιρα,είπε: 
    "Είναι ένας φανταστικός προπονητής. Ξέρει άριστα το ποδόσφαιρο και έχει το προσόν να επικοινωνεί καθημερινά με τους ποδοσφαιριστές του. Βλέπω μεγάλες διαφορές από την εποχή που έπαιζα στην Κάζα Πία και τη Σετούμπαλ. Δεν λέω ότι οι προπονητές μου εκεί δεν ήταν καλοί, αλλά ο Φερέιρα είναι το κάτι άλλο. Προσπαθεί συνεχώς να μας διδάξει πώς να κινούμαστε μέσα στο γήπεδο, ανάλογα με τη θέση του καθενός και μας βοηθά να βελτιωνόμαστε συνεχώς σε θέματα τακτικής. Νομίζω πως πριν έρθω στον Παναθηναϊκό αγωνιζόμουν με το 10% των δυνατοτήτων μου, ενώ εδώ πιστεύω πως έχω πιάσει το 60% με 70%... ".

    Για τη διεκδίκηση του τίτλου,είπε: 
    "Ο Παναθηναϊκός ήταν πάντα και παραμένει διεκδικητής του τίτλου. Αυτή τη στιγμή προηγούμαστε στο πρωτάθλημα και νομίζω πως είμαστε σε καλό σημείο για να πετύχουμε το στόχο μας. Θα πρέπει πάντως να παλέψουμε με ομάδες όπως ο Ολυμπιακός, η ΑΕΚ και ο ΠΑΟΚ. Μπορώ να σας πω πως έχουμε αυτοπεποίθηση και δουλεύουμε πολύ καλά… Αυτό είναι το κλειδί της επιτυχίας και είμαι σίγουρος πως μπορούμε να τα καταφέρουμε και στις δύο διοργανώσεις που συμμετέχουμε".


    Editorial: (greenarea team)
      

    Δεν υπάρχουν σχόλια

    Post Top Ad