Header Ads

  • Breaking Green News

    ΖΕΚΑ: "ΑΝΗΚΩ ΣΕ ΜΕΓΑΛΗ ΟΜΑΔΑ ΤΗΣ ΕΥΡΩΠΗΣ"

    Ο Πορτογάλος μέσος του Παναθηναϊκού, Ζεκα, δήλωσε πολύ χαρούμενος που αγωνίζεται στους Πράσινους...

    Αποσπάσματα από όσα είπε στην πορτογαλική εφημερίδα Record:

    "Είναι πολύ θετικός ο απολογισμός. Μέχρι πριν λίγο καιρό έπαιζα στην Κάζα Πία και τώρα ανήκω σε μία μεγάλη ομάδα της Ευρώπης. Είμαι πολύ χαρούμενος".

    Ποια είναι η καλύτερη σου στιγμή εως τώρα στον Παναθηναϊκό;
    "Εννοείτε το γκολ που έβαλα κόντρα στον Ολυμπιακό στην έδρα του".

    Για τον Φερέιρα η γνώμη σου;
    "Η απόδοση μου μέχρι τώρα οφείλετε σε αυτόν, πραγματικά μαζί του έχω μάθει πολλά".

    Για την Εθνική Πορτογαλίας;
    "Η παρουσία μου στον Παναθηναϊκό θα μου δώσει κάποια στιγμή τη δυνατότητα να παίξω στη Εθνική ομάδα της χώρας μου".

    Editorial: (greenarea team)

    Δεν υπάρχουν σχόλια

    Post Top Ad