Header Ads

  • Breaking Green News

    ΛΕΤΟ: "ΠΡΟΤΙΜΩ ΤΟ ΠΡΩΤΑΘΛΗΜΑ ΠΑΡΑ ΝΑ ΒΓΩ ΠΡΩΤΟΣ ΣΚΟΡΕΡ"

    Ο πρώτος σκόρερ του Τριφυλλιού, Σεμπάστιαν Λέτο, μίλησε για τη νίκη επί του Αστέρα Τρίπολης, τα γκολ του πέτυχε και για τη συνέχεια του πρωταθλήματος...

    Χαρακτηριστικά όσα είπε...

    Έβαλες δυο γκολ σήμερα...
    "Είναι κάτι καινούριο για μένα. Δεν περίμενα να σκοράρω τόσα γκολ Είμαι πολύ χαρούμενος για μένα και την ομάδα μου. Είναι μια πολύ καλή περίοδος για εμένα".


    Έχεις βάλει στόχο να βγεις πρώτος σκόρερ;
    "Δεν έχω το μυαλό μου στο πώς θα βγω πρώτος σκόρερ, αλλά στο πώς θα πάρουμε το πρωτάθλημα. Πρέπει να συγκεντρωθούμε στο να πάρουμε τον τίτλο. Για αυτό παλεύουμε σε κάθε παιχνίδι. Αν έρθει ο τίτλος του πρώτου σκόρερ έχει καλώς, αλλά δεν είναι κάτι που κυνηγάω".


    Για τον Αστέρα Τρίπολης,είπε: 
    "Είναι μια καλή ομάδα ο Αστέρας Τρίπολης. Έπαιξε καλά και δημιούργησε ευκαιρίες. Ήταν ένα σκληρό παιχνίδι. Κάθε ομάδα που έρχεται εδώ θέλει να μας κερδίσει και κάνει τα πάντα για αυτό. Εμείς από την πλευρά μας πρέπει να κατακτούμε τους τρεις βαθμούς".


    Για τη συνέχεια του πρωταθλήματος,είπε: 
    "Κάθε παιχνίδι είναι τελικός. Πρέπει να συνεχίσουμε. Έχουμε πολλούς τελικούς μέχρι το τέλος της χρονιάς και πρέπει να τους νικήσουμε όλους για να πάρουμε το πρωτάθλημα".


    Editorial: (greenarea team)

    Δεν υπάρχουν σχόλια

    Post Top Ad