Header Ads

  • Breaking Green News

    ΣΙΣΕ: "ΕΦΥΓΑ ΑΠΟ ΤΟΝ ΠΑΝΑΘΗΝΑΙΚΟ ΠΟΥ ΑΓΑΠΩ ΓΙΑ ΛΙΓΟΤΕΡΑ ΛΕΦΤΑ" (VIDEO)

    Το έχουμε γράψει πολλές φορές, ότι ο Παναθηναϊκός είναι κάτι ξεχωριστό για τον Σισε...

    Δεν ήταν μόνο μια επαγγελματική ομάδα της καριέρας του όπου πέρασε, αλλά κάτι πολύ παραπάνω και συναισθηματικό, τόσο με το σύλλογο, όσο και με τον κόσμο.

    Μίλησε στη Γαλλική τηλεόραση, στο αθλητικό κανάλι Τelefoot κι μίλησε μεταξύ αλλών και για την αγάπη που τρέφει για τον Παναθηναϊκό:

    Για τον "έρανο" που κάνουν οι οπαδοί της Οσερ να τον φέρουν πάλι στην ομάδα, είπε:
    "Δεν μου άρεσε αυτή η προοπτική. Ο κόσμος έχει πολύ μεγαλύτερα προβλήματα για να δώσει 100 ευρώ για να επιστρέψω στην Οσέρ. Θα προτιμούσα να κάνω εγώ θυσίες από το να πάρω χρήματα από οπαδούς.


    Για τον Παναθηναικο και το Εuro, είπε:
    "Έφυγα από τον Παναθηναϊκό, μία ομάδα που αγαπώ, και παίρνω λιγότερα χρήματα στη Λάτσιο. Όμως έτσι μπορώ να ονειρεύομαι για τη συμμετοχή μου με την εθνική Γαλλίας στο Euro 2012. Το πιστεύω. Θα είναι η τελευταία μου μεγάλη πρόκληση πριν αφήσω τη θέση μου για νεότερους παίκτες".


    Για το μέλλον του,είπε:
    "Θα ήθελα να επιστρέψω κάποια στιγμή στην Οσέρ και τη Μαρσέιγ, δύο ομάδες πολύ σημαντικές για μένα. Θέλω να ξεπεράσω τα 100 γκολ στο γαλλικό πρωτάθλημα. Μου λείπουν μόνο έξι γκολ για να τα καταφέρω και θα με ενοχλεί αν δεν το καταφέρω. Το να αγωνιστώ στις ΗΠΑ είναι στα πλάνα μου για το μέλλον. Είναι μία χώρα που αγαπώ".





    Editorial: (greenarea team)

    Δεν υπάρχουν σχόλια

    Post Top Ad