Header Ads

  • Breaking Green News

    ΖΕΚΑ: "ΠΑΜΕ ΓΙΑ ΤΟΥΣ ΤΡΕΙΣ ΒΑΘΜΟΥΣ ΚΑΙ ΜΕ ΛΕΒΑΔΕΙΑΚΟ"

    Στην άξια που έχουν οι τρεις βαθμοί της νίκης επί του Ατρόμητου, στάθηκε με δηλώσεις το ο Ζεκά...(+Δηλώσεις Καρνέζη)

    Χαρακτηριστικά είπε:
     "Πήραμε ένα σημαντικό τρίποντο. Στο πρώτο μέρος ο Ατρόμητος ήταν πιο φρέσκος και δυσκολευτήκαμε.
    Στο δεύτερο μέρος ανεβάσαμε ρυθμούς και καταφέραμε να πάρουμε το παιχνίδι. Τώρα έχουμε τον Λεβαδειακό και πρέπει να πάρουμε τους τρεις βαθμούς".
    ------

    -O Ορέστης Καρνέζης δήλωσε...
    "Ο Ατρόμητος είναι μια πολύ καλή ομάδα και η νίκη που πήραμε είναι σημαντική. Κάθε προβάδισμα που παίρνουμε από τον Ολυμπιακό είναι σημαντικό. Είμαι πολύ χαρούμενος που βοηθάω και εγώ με τον τρόπο μου. Με έχουν βοηθήσει και πάρα πολύ οι συμπαίκτες μου και ο προπονητής, ο οποίος με εμπιστεύτηκε από πέρσι. Είναι καλό να συνεχίσω έτσι".

    "Δεν ξεκίνησα καλά το πρωτάθλημα. Ίσως στην συνείδηση του κόσμου να έχω μπει αρνητικά, δεν τα παράτησα ποτέ και εύχομαι να γυρίσει αυτό και να με βλέπει θετικά".

     Για μια πιθανή κλήση στην Εθνική ομάδα,είπε:
    "Δεν θέλω να βλέπω τόσο μακριά, η Εθνική πάντως είναι ένα όνειρο για κάθε παίκτη".


    Editorial: (greenarea team)

    Δεν υπάρχουν σχόλια

    Post Top Ad