Header Ads

  • Breaking Green News

    "ΕΓΩ ΓΑΜ.... ΤΗΝ ΕΥΡΩΠΗ ΕΞΙ ΦΟΡΕΣ, ΤΙ ΝΑ ΠΕΙΣ ΕΣΥ;"

    Χείμαρρος ο Θανάσης Γιαννακόπουλος στη σύσκεψη για τα μέτρα ασφάλειας και την κλήρωση των διαιτητών του τελικού κυπέλλου Ελλάδος...

    Εκεί τα πράγματα δεν όργισαν να πάρουν φωτιά, όταν ο Θανάσης εξέφρασε την δυσαρέσκεια του, που οι άνθρωποι του Πελάτη, διαμαρτύρονται ακόμα και από τους προέδρους τους(μπλουζάκι Αγγελόπουλου) για την διαιτησία, εκείνη τη στιγμή απάντησε ο εκπρόσωπος του Πελάτη, Γιώργος Σκινδήλιας και ακολούθησε ο παρακάτω σπαρταριστός διάλογος με τον Θανάση να ξεφτιλίζει τον εκπρόσωπο του Πελάτη...

    Σκινδήλιας: Ο Παναθηναϊκός δεν δικαιούται δια να ομιλεί…

    Γιαννακόπουλος: Ποιος είσαι που μιλάς;

    Σκινδήλιας: Εσείς να μη μιλάτε

    Γιαννακόπουλος: Δεν φοράς παντελόνια! Δείξε εδώ ότι δεν φοράς φούστα, αλλά παντελόνια... Αντε γαμ...

    Σκινδήλιας: Να τα αφήσετε αυτά, τα πράγματα έχουν αλλάξει…

    Γιαννακόπουλος: Τι εννοείς τα πράγματα έχουν αλλάξει; Πες τα εδώ ενώπιον όλων. Είσαι καραγκιόζης…


    Μετά τους χάρισαν και η διαμάχη συνεχίστηκε έξω από την αίθουσα…

    Γιαννακόπουλος: Πες ρε εδώ μπροστά στον κόσμο τι εννοούσες… Εσείς είστε λιμανίσιοι εγώ είμαι από τη Σπάρτη και τιμώ τα παντελόνια μου...

    Σκινδήλιας: Τελειώσαν αυτά που ξέρατε…

    Γιαννακόπουλος: Τι να τελειώσουν ρε; Εγώ έχω γα... την Ευρώπη έξι φορές, τι να πεις εσύ; Εσύ ήσουν αυτός που με φιλούσες, μου δινες το χέρι κι 'ένα 24ωρο αργότερα έκανες άλλα...

    Βλέποντας όλα αυτά, ο Μάνος Παπαδόπουλος, μάνατζερ του Παναθηναϊκού, είπε στον Σκινδήλια..."Εσύ ήσουν αυτός που του έδωσες το χέρι, όχι εγώ" (εννοώντας την συμφωνία για την μεταγραφή του Σπανούλη, όπου σύμφωνα με τον Θανάση Γιαννακόπουλο ο Σκινδήλιας είχε υποσχεθεί για λογαριασμό των Αγγελόπουλων πως δεν θα προχωρήσουν στην απόκτησή του)

    Σκινδήλιας: Εσύ μη μιλάς… Είσαι φερέφωνο των Γιαννακόπουλων…

    Παπαδόπουλος: Ενώ εσύ είσαι ο `λεφτάς' που βάζει εκατομμύρια ε;…


    Πιο πριν γι τα μέτρα ασφαλείας του τελικού ο Θανάσης,είπε:

    Ο πρόεδρος της ΚΑΕ Παναθηναϊκός εξαπέλυσε επίθεση στον Ολυμπιακό τόσο για την απουσία της διοικητικών εκπροσώπων στη σύσκεψη, όσο και για τον περυσινό τελικό...


    "Εγώ είμαι Σπαρτιάτης και τηρώ το λόγο μου. Άλλοι φοράνε φουστίτσες!"

    "Εγώ είμαι εδώ και εκπροσωπώ τον Παναθηναϊκό διότι τιμώ τον θεσμό. Από τον Ολυμπιακό δεν είναι εδώ κανείς από τη διοικητική ηγεσία και μετά θα βγουν να μας λένε πάλι για διαιτησίες", παρών ήταν ο γενικός διευθυντής του Πελατη, Χρήστος Σταυρόπουλος.

    Και συνέχισε ο Θανάσης...

    "Σε ό,τι αφορά το περσινό πλάνο, είχαμε κάνει συμφωνία ότι δεν θα δοθούν εισιτήρια σε οργανωμένους και εμείς το τηρήσαμε, εγώ είμαι Σπαρτιάτης και τηρώ τον λόγο μου. Αλλοι φοράνε φουστίτσες. Γιατί όταν δίνεις το χέρι όλα γίνονται. Ο Ολυμπιακός τα έδωσε όλα στη Θύρα 7. Τα ίδια πάθαμε και στο βόλεϊ, που πήγαμε στο Φάληρο και με κυνηγούσαν να με δείρουν γιατί εμείς είχαμε μαθητές όχι οπαδούς στις εξέδρες. Εμείς το τηρήσαμε και ο Ολυμπιακός όχι".


    Editorial: (greenarea team)

    Δεν υπάρχουν σχόλια

    Post Top Ad