Header Ads

  • Breaking Green News

    ΣΑΡΑΣ: "ΘΕΛΩ ΚΑΙ ΦΕΤΟΣ FINAL4" (VIDEO)

    Για τον σημαντικό αγώνα της Πέμπτης με τη Φενερμπαχτσέ στο ΟΑΚΑ, μίλησε ο Σάρας...

    Αναλυτικά όσα είπε στο επίσημο κανάλι της euroleague:

    Βλέπουμε να απολαμβάνεις το κάθε παιχνίδι με την ομάδα σου... 
    "Είναι το καλύτερο κομμάτι της δουλειάς μας ο ανταγωνισμός. Αυτό που απολαμβάνεις περισσότερο είναι η συμμετοχή στα Final 4, που είναι η μεγαλύτερη σκηνή της Ευρώπης. Ήμουν τυχερός να έχω λάβει μέρος σε αρκετά τέτοια και αναμφίβολα θα ήθελα να το επαναλάβω".


    Τι θυμάσαι από το Final 4 της Βαρκελώνης; 
    "Θυμάμαι πόσο αγχωμένος ήμουν. Πλέον δεν έχω τόσο άγχος, αλλά σε εκείνο το Final 4 ήμουν περισσότερο αγχωμένος από ποτέ. Ξέραμε πόσο μεγάλη σημασία είχε ο τίτλος για την Μπαρτσελόνα και το θέλαμε πολύ. Εκείνη την περίοδο δεν πήγαινε καλά και η ποδοσφαιρική ομάδα της Μπαρτσελόνα και όλη η πίεση είχε μεταφερθεί στην ομάδα μπάσκετ. Η ατμόσφαιρα στο ‘Σαν Τζόρντι’ ήταν απίστευτη και ίσως την αδικώ με αυτό τον χαρακτηρισμό. Ο κόσμος πανηγύριζε κάθε καλάθι σαν να ήταν γκολ. Χαίρομαι που καταφέραμε να κατακτήσουμε τον τίτλο και να δώσουμε χαρά στους φίλους της Μπαρτσελόνα που υπέφεραν τα προηγούμενα χρόνια. Ήταν ο πρώτος μου τίτλος στην Ευρωλίγκα και γι’ αυτό ήταν ξεχωριστός. Είναι μια πολύ καλή ανάμνηση".


    -VIDEO:



    Editorial: (greenarea team)

    Δεν υπάρχουν σχόλια

    Post Top Ad