Header Ads

  • Breaking Green News

    "ΕΙΜΑΙ ΔΙΑΤΕΘΕΙΜΕΝΟΣ ΝΑ ΑΝΑΛΑΒΩ ΤΗΝ ΟΜΑΔΑ"

    Μετά από ένα μήνα, βγήκε στην επικαιρότητα η περίφημη επιστολή που ει χε δώσει ο Βγενοπουλος στον Γονικά στην τελευταία τους συνάντηση...

    Ο δεύτερος μέτοχος τους Παναθηναϊκού, τονίζει ότι θα βοηθήσει τον σύλλογο με άμεσα χρήματα, ενώ μπορεί να βάλει τα 15 εκατ. ευρώ στην Αύξηση Μετοχικού Κεφαλαίου με μετοχή 0,33 λεπτά, για το ποσοστό μετόχων της οικογένειας Βαρδινογιάννη, επίσης ζητάει με ήρεμο ύφος να αναλάβει πλήρως την ευθύνη ο Τζιγγερ για την ΓΗΠΕΛ.

    Αναλυτικά η επιστολή αναφέρει:

    "Aγαπητέ Δημήτρη,


    Οι θέσεις μου είναι ήδη γνωστές προφορικά αλλά στις επαναλαμβάνω και γραπτώς:


    1. Είμαι διατεθειμένος να συμμετάσχω σε αύξηση μετοχικού κεφαλαίου 15 εκατομμύρια ευρώ που θα αποφασισθεί με τιμή εκδόσεως 0.33 ευρώ ανά μετοχή αναλογικά με το ποσοστό μου ή


    2. Σε περίπτωση όπου ο κ. Γιάννης Βαρδινογιάννης αναλάβει πλήρως τις νομικές και οικονομικές ευθύνες της ΓΗΠΕΛ, είμαι διατεθειμένος να συμμετάσχω με μεγαλύτερο ποσόν και να ηγηθώ της προσπάθειας κάλυψης των 15εκ. ευρώ με τη συμμετοχή επωνύμων και μη Παναθηναϊκών.


    Στα πλαίσια αυτά και εφόσον οι όροι μου γίνουν αποδεκτοί είμαι έτοιμος να προκαταβάλω άμεσα στην ΠΑΕ το ποσόν που θα απαιτηθεί προκειμένου να μην χαθεί η τρέχουσα μεταγραφική περιόδος. Και για να μη θεωρηθεί εμπόδιο αυτή η πρόταση μου στους ανώνυμους «επενδυτές» που ενδιαφέρονται για τον Παναθηναϊκό δέχομαι εφόσον ολοκληρωθεί η συμφωνία με τον κ. Γ. Βαρδινογιάννη να έχει προτεραιότητα και απλώς να μου επιστρέψουν την προκαταβολή ατόκως.


    Με την ευκαιρία εκφράζω συγχαρητήρια στους παίκτες, τον προπονητή και όλο το Διοικητικό σας συμβούλιο για την προσπάθεια που καταβάλετε. Εύχομαι καλή συνέχεια".


    Editorial: (greenarea team)

    Δεν υπάρχουν σχόλια

    Post Top Ad