Header Ads

  • Breaking Green News

    ΚΟΥΙΝΣΙ: "ΟΤΙ ΠΙΟ ΣΗΜΑΝΤΙΚΟ Ο ΠΑΝΑΘΗΝΑΙΚΟΣ ΣΤΗΝ ΚΑΡΙΕΡΑ ΜΟΥ"

    Για το πρωτάθλημα, τα τρία ντέρμπι που έρχονται, τον Γαύρο, τον Φερειρα, την παραμονή του στην ομάδα και για άλλα πολλά μίλησε ο Κουίνσι Οβούσου...

    Αναλυτικά όσα είπε σε τηλεοπτική αθλητική εκπομπή στον Skai:



    Θα κατακτήσει ο Παναθηναϊκός το πρωτάθλημα;

    "Ειλικρινά; Θες να απαντήσω απόλυτα ειλικρινά; Φυσικά θα το πάρουμε. Τόσο εμπιστοσύνη έχω στην ομάδα. Πρέπει να πάρουμε το πρωτάθλημα, δεν ήρθα εδώ για να βγούμε δεύτεροι, σας λέω με απόλυτη σιγουριά, ότι θα το κατακτήσουμε".


    Για το αν ο τίτλος θα κριθεί στα τρία προσεχή ντέρμπι του Παναθηναϊκού,είπε:
    "Ναι μπορεί να κριθεί. Είναι τρεις μεγάλες ομάδες, τις έχουμε τη μία μετά την άλλη. Δεν ξέρω το πρόγραμμα του Ολυμπιακού, ξέρω μόνο ότι έχουμε τρία δυνατά ματς και δεν μας παίρνει να χάσουμε βαθμούς. Μπορεί να κάνουμε το 3 στα 3, μπορεί και όχι. Εμείς θα τα δούμε παιχνίδι με παιχνίδι, πρώτα είναι ο ΠΑΟΚ, δεν θα είναι εύκολο ματς, είναι καλή ομάδα, παίξαμε μαζί τους εκτός έδρας, είχε ένταση το παιχνίδι, αλλά τα πήγαμε καλά σε μία περίοδο που όλη η ομάδα έπαιζε πολύ καλά. Τώρα είναι διαφορετική η κατάσταση, ελπίζω να νικήσουμε και ας μην έχουμε τους οπαδούς στο πλευρό μας. Είμαι αισιόδοξος και μετά θα πάμε στα ματς με ΑΕΚ και Ολυμπιακό διατηρώντας το +2 ή και περισσότερους βαθμούς ως πλεονέκτημα".


    Για τον Ολυμπιακό,είπε: 
    "Από την σκοπιά του ποδοσφαιριστή μπορώ να πω ότι είναι καλή ομάδα. Μεγαλύτερο ρόστερ από εμάς, πολύ καλούς παίκτες σε επίθεση, κέντρο και άμυνα. Ξέρω ότι δεν θα είναι εύκολο το ματς μαζί τους, αλλά ελπίζω όταν έρθει το ντέρμπι με τον Ολυμπιακό να έχουμε την υπέρ μας διαφορά των 2 βαθμών που θα μας δώσει αυτοπεποίθηση για να νικήσουμε".


    Για τον Ζεσουάλδο Φερέιρα,είπε: 
    "Έδειξε ότι με εμπιστεύεται για να ζητήσει να έρθω εδώ, κάτι που δεν μου έχει συμβεί με άλλους προπονητές. Έχει κάνει πολλά για μένα, με έφερε σε μία μεγάλη ομάδα της Ελλάδας, μου δίνει την ευκαιρία να κερδίσω έναν τίτλο, που είναι σημαντικό για την καριέρα μου. Και νομίζω ότι σπουδαίος τεχνικός για τον σύλλογο, ξέρω βέβαια ότι δεν ξεκινήσαμε καλά στο Τσάμπιονς Λιγκ και στο Γιουρόπα Λιγκ, αλλά αποδεικνύει ότι αξίζει να είναι προπονητής σε ένα μεγάλο κλαμπ, το έχει κάνει με επιτυχία στην Πόρτο. Νιώθω ότι δεν πρέπει να τον απογοητεύσω γιατί αυτός με πίστεψε και με έφερε στην ομάδα και η ευθύνη είναι μεγαλύτερη για εκείνον αν δεν αποδώσω αυτά που περιμένει»


    Για την παραμονή του στο Τριφύλλι,είπε: 
    "Ναι φυσικά θέλω να μείνω. Και αυτό εξαρτάται από τη δική μου απόδοση. Αν παίζω καλά, κάνω καλές εμφανίσεις και οι άνθρωποι του συλλόγου είναι ικανοποιημένοι από μένα, τότε θα θέλουν να μείνω. Προφανώς αν πάρουμε τον τίτλο θα παίξουμε στο Τσάμπιονς Λιγκ, σε άλλο επίπεδο, καλύτερο και για μένα. Πρέπει να συνεχίσω να παίζω καλά, δεν μπορώ να προβλέψω το μέλλον, αλλά όλα εξαρτώνται από μένα".


    Για την καλύτερη σεζόν της καριέρας του,είπε: 
    "Εδώ στον Παναθηναϊκό. Γιατί λέω στον Παναθηναϊκό; Γιατί είναι η πιο σημαντική σεζόν στην καριέρα μου ως τώρα. Παίζουμε για το πρωτάθλημα, έχουμε εξαιρετική ομάδα και το κυριότερο δουλεύω για να κατακτήσω κάτι. Έναν τίτλο. Ως τώρα έπαιζα σε ομάδες που μάχονταν να μείνουν στην κατηγορία. Τώρα είμαι σε μία μεγάλη ομάδα της Ελλάδας, που πολεμάει για να κερδίσει το πρωτάθλημα. Αυτό είναι σημαντικό για μένα, καθώς δεν έχω κερδίσει κανέναν τίτλο στην καριέρα μου, τώρα ίσως κερδίσω τον πρώτο και αυτό θα κάνει την φετινή σεζόν την πιο σημαντική στην πορεία μου".


    Για τις φιλίες που έχτισε στην καριέρα του,είπε: 
    "Όταν ήμουν στην Άρσεναλ, έβλεπα τον Ανρί και τον Μπέργκαμπ, τους θαύμαζα, ήταν ίσως το καλύτερο ρόστερ όλων των εποχών για την ομάδα, αλλά παρέα έκανα με παίκτες της ηλικίας μου. Για παράδειγμα ο Φαν Πέρσι, με τον οποίο μιλάω ακόμη που και που, αλλά έχω φίλους και από τη θητεία μου στην Εθνική Νέων της Ολλανδίας, όπως ο Εμάνουελσον της Μίλαν, ο Ράιαν Μπάμπελ της Χόφενχαϊμ είναι πολύ καλός μου φίλος και με τον Μπαραμπουσούφα της Ανζί είμαστε στενοί φίλοι. Εδώ στον Παναθηναϊκό είμαι κολλητός με τους Ματίας (Μπιάρσμιρ) και τον Σιμάο, όλοι ξέρουν ότι κάνουμε παρέα όλη τη μέρα. Όλα τα παιδιά είναι καλοί χαρακτήρες πάντως, έχω καλή σχέση με όλους".


    Για το αν αξίζει ο Παναθηναϊκός τον τίτλο,είπε: 
    "Υπήρχε ένα σημείο στη σεζόν που «είχαμε πάρει φωτιά». Κατά τη γνώμη μου παίζαμε τρομερό ποδόσφαιρο, κερδίζαμε αγώνες με μεγάλα σκορ και ξαφνικά κάτι έγινε και δεν βάζαμε γκολ. Περιμέναμε να φτάσουμε στο τελευταίο λεπτό για να σκοράρουμε και αυτό δείχνει πως όταν τα πράγματα έγιναν ζόρικα και πρέπει απλώς να κερδίζεις, το κάναμε. Δεν είναι εύκολο. Και αυτό φανερώνει ότι μπορούμε να γίνουμε πρωταθλητές, φανερώνει τη νοοτροπία μας, τον χαρακτήρα της ομάδας την επιθυμία μας για τη νίκη. Η σεζόν είναι μεγάλη, αν δεν έχεις το πάθος και την επιθυμία να νικάς, δεν νομίζω πως θα φτάσεις ως το τέλος. Χρειάζονται πολλά για να πάρεις τον τίτλο και ως ομάδα, αλλά και ατομικά δείχνει ο καθένας το πάθος και τη δίψα του για να νικήσουμε".


    Για τη μουσική και τα… πάρτι στα αποδυτήρια του Παναθηναϊκού,είπε: 
    "Μου αρέσει να ακούω μουσική, το κάνω κάθε μέρα, η κοπέλα μου τραγουδάει, κάποιες φορές στο σπίτι τη βοηθάω να φτιάξει τραγούδια ή μουσικές, έχω πάθος με τη μουσική, όπως και πολλοί άνθρωποι. Ο ξάδερφος μου είναι ράπερ στην Αγγλία, εγώ αγαπάω το τραγούδι και τη μουσική, όταν έχω ελεύθερο χρόνο ασχολούμαι πιο συστηματικά. Όταν με ακούτε στα αποδυτήρια μετά από αγώνες να τραγουδάω, είναι γιατί παρασύρομαι και φωνάζω περισσότερο".


    Για τη ζωή στη… νυχτερινή Αθήνα,είπε: 
    'Το μόνο που μπορώ να πω είναι ότι η Αθήνα είναι ένα ωραίο μέρος να ζεις".


    Editorial: (greenarea team)

    Δεν υπάρχουν σχόλια

    Post Top Ad