Header Ads

  • Breaking Green News

    ΜΑΡΙΤΣ: "ΕΙΧΑΜΕ ΕΝΕΡΓΕΙΑ ΚΑΙ ΝΙΚΗΣΑΜΕ"

    Ο Άλεξ Μάριτς τόνισε με δηλώσεις του μετά τον αγώνα  με τη Μακάμπι, ότι η ομάδα να δει τον αγώνα της Πέμπτης σαν να είναι το πρώτο ματς...

    Χαρακτηριστικά δήλωσε:

    Για την προετοιμασία και τον Σχορτσιανίτη,είπε...
    "Όλο το προηγούμενο διάστημα ο κόουτς μας, μας προετοίμασε και εμένα, αλλά και τους υπόλοιπους συμπαίκτες μου για να καταφέρουμε να σταματήσουμε τον Σόφο. Πρόκειται για έναν πολύ καλό ψηλό, αλλά η Μακάμπι διαθέτει και άλλους αξιόλογους παίκτες".


    Για την απόδοση του και τον αγώνα της Πέμπτης,είπε...
    "Κάθε καλό παιχνίδι βοηθάει ψυχολογικά. Ήμουν καλά προετοιμασμένος σήμερα και έκανα ότι μου ζήτησε ο προπονητής μου. Είχα τον ρόλο μου στο παρκέ, αλλά αυτό που μετράει είναι η ομάδα. Βγάλαμε πολύ ενέργεια και νικήσαμε μία καλή ομάδα. Τώρα πρέπει να προετοιμαστούμε για το παιχνίδι της Πέμπτης, το οποίο είναι εντελώς διαφορετικό. Πρέπει να το αντιμετωπίσουμε λες και το σκορ είναι 0-0".


    Editorial: (greenarea team)

    Δεν υπάρχουν σχόλια

    Post Top Ad