Header Ads

  • Breaking Green News

    ΛΑΖΑΡΟΣ: "ΝΑ ΒΡΕΘΕΙ ΛΥΣΗ ΑΜΕΣΑ ΩΣΤΕ Ο ΠΑΝΑΘΗΝΑΙΚΟΣ ΝΑ ΓΙΓΑΝΤΩΘΕΙ ΚΑΙ ΑΛΛΟ"

    Απογοητευμένος και θυμωμένος με τον τρόπο που αντιμετωπίζουν οι άλλοι φίλαθλοι τον Παναθηναϊκό επειδή έχει διοικητικά προβλήματα, εμφανίστηκε σε δηλώσεις του ο Λάζαρος Χριστοδουλόπουλος...

    Αναλυτικά δήλωσε:

    "Ξεκινήσαμε καλά στο παιχνίδι, οι καιρικές συνθήκες δεν ήταν καλές για να παίξουμε ποδόσφαιρο, όσο περνούσε η ώρα νομίζω βρίσκαμε τα πατήματα και ήθελε λίγο προσοχή στην τελική πάσα και υπομονή για να βάλουμε το γκολ. Τα καταφέραμε στο δεύτερο ημίχρονο. Προερχόμασταν από την διακοπή του Πάσχα όπως και όλες οι ομάδες απλά εμείς προερχόμαστε από μια πολύ δύσκολη περίοδο λόγω των διοικητικών προβλημάτων.

    Το θέμα για μένα είναι ότι δεν θέλω να πω πολλά για το παιχνίδι γιατί όταν βλέπεις ότι σε αντιμετωπίζουν σαν μικρή ομάδα, οι φίλαθλοι λόγω αυτών των προβλημάτων, πρέπει να βρεθεί λύση άμεσα. Όχι ώστε ο Παναθηναϊκός να μείνει εδώ που είναι αλλά να γιγαντώσει, να μεγαλώσει και άλλο.

    Επίσης θα ήθελα να προσθέσω και κάτι ακόμη. Άμα θέλετε να σας δείξω το διαβατήριο μου και την ταυτότητα μου που γράφουν ότι έχω γεννηθεί στην Θεσσαλονίκη και ότι είμαι Έλληνας και όχι Βούλγαρος".


    Καταλαβαίνω ότι έχεις μια πικρία από όλα όσα συμβαίνουν;
    "Για αυτό δεν θέλω να πω πολλά για το παιχνίδι. Το σημαντικό είναι ότι κερδίσαμε αλλά σε αυτή τη δύσκολη στιγμή που ζει η Ελλάδα το να λέει ο ένας στον άλλο τέτοιες κουβέντες είναι λίγο άσχημο".


    Ας περάσουμε και στο αγωνιστικό κομμάτι, νικήσατε σε μια δύσκολη έδρα που παραδοσιακά έχετε δυσκολίες; 
    "Δεν θυμάμαι να έχουμε κάνει διπλό από τη στιγμή που ανέβηκε η Τρίπολη εκτός από το νταμπλ που και πάλι είχαμε κερδίσει δύσκολα. Παραδοσιακά είναι μια δύσκολη έδρα για όλες τις ομάδες. Ο Αστέρας έχει καλή ομάδα, έχει καλή κυκλοφορία της μπάλας, έχει καλούς παίκτες. Ευτυχώς πήγαμε καλά, συνεχίζουμε, να κρατήσουμε το προβάδισμα που έχουμε ενόψει των πλέι οφ".


    Μετά την ήττα από τον Ολυμπιακό έχετε αντιδράσει και φτάσατε στην τέταρτη συνεχόμενη νίκη σας...
    "Μακάρι να μπορούσαμε να γυρίσουμε τον χρόνο πίσω. Δεν μπορώ να καταλάβω πως παρουσιαστήκαμε σε αυτά τα τρία παιχνίδια και χάσαμε το πρωτάθλημα. Γιατί από ότι είδαμε μετά η αντίδραση μας ήταν τόσο καλή. Έχουμε τρελαθεί όλοι, το συζητάμε κάθε μέρα αυτό. Το θέμα είναι ότι αντιδράσαμε και θα αντιδράσουμε. Θέλουμε την πρώτη θέση στα πλέι οφ για να γίνει αυτό που αρμόζει στην ομάδα".


    Εσύ έχεις γυρίσει πολύ δυνατός, με καλές εμφανίσεις αλλά και γκολ; 
    "Ναι ευτυχώς είμαι καλά, είμαι δυνατός. Έχω ένα κίνητρο και προσωπικό με την Εθνική ομάδα αλλά αν δεν βοηθήσω την ομάδα μου δεν θα μπορέσω να βοηθήσω τον εαυτό μου. Έχω κάνει καλά παιχνίδια από τότε που γύρισα. Με έχουν βοηθήσει πολύ και οι συμπαίκτες μου και τους χρωστάω ένα ευχαριστώ. Όχι μόνο τώρα που μπήκα να παίξω αλλά και πριν που περνούσα δύσκολες στιγμές. Περάσανε και κοιτάω μπροστά. Να είμαι υγιείς και πιστεύω ότι αν είμαι καλά μπορώ να κάνω πράγματα που θα βοηθήσουν εμένα, την ομάδα και όλους όσους ασχολούνται με τον Παναθηναϊκό".


    Editorial: (greenarea team)

    Δεν υπάρχουν σχόλια

    Post Top Ad