Header Ads

  • Breaking Green News

    ΝΙΝΗΣ: "ΓΙΑ ΠΑΝΤΑ ΣΤΗΝ ΚΑΡΔΙΑ ΜΟΥ Ο ΠΑΝΑΘΗΝΑΙΚΟΣ"

    Ο Σωτήρης Νινης ταν από τους πρωταγωνιστές στη νίκη επί της ΑΕΚ, καθώς ήταν το τελευταίο του παιχνίδι, ο μέσος των πράσινων αποχαιρέτησε την ομάδα και τον κόσμο...

    Αναλυτικά όσα είπε μετά τον αγώνα:

    Με συναισθηματική φόρτιση, δήλωσε...
    "Μετά από εννιά χρόνια που είμαι στην ομάδα, πήγα 13 χρονών και μεγάλωσα στην Παιανία, νιώθω τον Παναθηναϊκό ως οικογένειά μου. Εκεί μεγάλωσα, εκεί έμαθα ότι έμαθα και η ομάδα θα είναι για πάντα στην καρδιά μου. Ευχαριστώ για όσα πέρασα, χαρές, λύπες. Με εξέλιξαν ως ποδοσφαιριστή και άνθρωπο. Έκλεισε ένα μεγάλο κεφάλαιο και ανοίγει ένα άλλο που ήταν όνειρο για εμένα το εξωτερικό, αλλά ξαναλέω ο Παναθηναϊκός θα είναι για πάντα οικογένειά μου".


    Για τον κόσμο της ομάδας, είπε...
    "Ότι και να πω για τον κόσμο θα είναι λίγο. Με αγκάλιασε από την πρώτη φορά και τους ευχαριστώ πάρα πολύ για όλα".

    Για το αν κάποια στιγμή επιστρέψει, είπε... 
    "Ποτέ δεν ξέρεις πως τα φέρνει η ζωή. Το πρώτο μέλημα είναι να πάω στην Εθνική και μετά βλέπουμε, αλλά είπαμε ποτέ δεν ξέρεις πως τα φέρνει η ζωή".

    Για την απόφασή του να φύγει, είπε... 
    "Πήρα κάποιες σημαντικές αποφάσεις για την ζωή μου και θεώρησα πως θα ήταν καλύτερο να φύγω αυτή την στιγμή, σε μια πολύ ώριμη ηλικία και πιστεύω πως θα μάθω πολλά και θα βελτιωθώ. Λυπάμαι που αφήνω την οικογένειά μου και την ομάδα μου, αλλά έτσι είναι η ζωή",

    Για την μη γνωστοποίηση της αποχώρησής του από πριν, είπε... 
    "Δεν μίλησα γιατί θεώρησα πως δεν έπρεπε να μιλήσω. Τα άφησα να περάσουν και νομίζω πως έκανα το σωστό. Οποιοσδήποτε που αγαπούσε την ομάδα θα έκανε το ίδιο".


    Για το τι θα κρατήσει, είπε...
    "Κουβαλάω την ομάδα και τις αναμνήσεις. Σίγουρα δεν θα είναι κάτι εύκολο, αλλά ευελπιστώ να γίνω καλύτερος και να πετύχω".


    Για την σεζόν που τέλειωσε,είπε... 
    "Η χρονιά άρχισε με άσχημο τρόπο, με τον αποκλεισμό της Ευρώπη. Η συνέχεια ήταν πάρα πολύ καλή μέχρι την 23η αγωνιστική που ήμασταν πρώτοι. Μετά κάναμε μια κοιλιά, το πληρώσαμε καθώς μπορεί να χτυπούσαμε το πρωτάθλημα στα ίσια. Αλλά έτσι όπως ήταν η ομάδα ήταν δύσκολα τα πράγματα. Θέλω να ευχηθώ να φύγει από αυτό το αδιέξοδο γιατί δεν της αξίζει. Θα πρέπει να παίζει στην Ευρώπη γιατί έχει και έναν κόσμο που την στηρίζει. Αν φτιάξουν τα διοικητικά θα πάνε καλύτερα τα πράγματα".


    Editorial: (greenarea team)

    Δεν υπάρχουν σχόλια

    Post Top Ad