Header Ads

  • Breaking Green News

    ΖΟΤΣ: "ΠΕΡΗΦΑΝΟΣ ΓΙΑ ΤΟΥΣ ΠΑΙΧΤΕΣ ΜΟΥ"

    Ο Ζελικο Ομπραντοβιτς αναγνώρισε και έδωσε συγχαρητήρια στους παίχτες του, για την μεγάλη προσπάθεια που κατέβαλαν και ας μην τους άφησαν οι διαιτητές να νικήσουν...

    Αναλυτικά όσα δήλωσε στη συνέντευξη τύπου:


    Για τον αγώνα, είπε...
    "Είπαμε πριν απ' το Final Four πως πρέπει να καταβάλουμε μεγάλη προσπάθεια για να νικήσουμε την ΤΣΣΚΑ Μόσχας. Γνωρίζαμε τα ποσοστά ευστοχίας της, αλλά κι εμείς σουτάραμε καλά".

    Για τους παίχτες του, είπε...
    "Είμαι πολύ περήφανος για τους παίκτες μου. Έδειξαν για ακόμη μία φορά το χαρακτήρα τους και τη θέλησή τους. Οι λεπτομέρειες έκριναν το αποτέλεσμα. Συγχαρητήρια στην ΤΣΣΚΑ Μόσχας, αλλά και στους παίκτες μου. Ευχαριστώ όλους όσοι μας στήριξαν σε αυτή την προσπάθεια".


    Για τον αγώνα που ήταν συναρπαστικός σε εξέλιξη μέχρι το τέλος, είπε... 
    "Δεν έμοιαζε με ημιτελικό. Κι οι δύο ομάδες είχαν καθορίσει το στόχο μας κι ήταν κοινός. Η αντίπαλη ομάδα έπαιξε πολύ καλά. Όντως έμοιαζε περισσότερο με τελικό".

    Για την τελευταία επίθεση του Παναθηναϊκού, ρωτήθηκε και απάντησε...
    "Ήταν μία πολύ πετυχημένη ερώτηση, αλλά δεν μπορώ να απαντήσω γιατί έχω διαφορετική φιλοσοφία. Δεν έχουν σημασία τα τελευταία 8'' ή η τελευταία περίοδος. Αυτό συμβαίνει σε όλες τις αναμετρήσεις. Κοιτάω όλη την αναμέτρηση. Κάθε δευτερόλεπτο είχε σημασία, δεν μπορώ να πω πως τα τελευταία 8'' ήταν σημαντικότερα απ' όλα όσα προηγήθηκαν".


    Editorial: (greenarea team)

    Δεν υπάρχουν σχόλια

    Post Top Ad