Header Ads

  • Breaking Green News

    ΣΙΣΕ: "ΕΙΜΑΙ ΔΕΜΕΝΟΣ ΜΕ ΤΟΥΣ ΟΠΑΔΟΥΣ ΤΟΥ ΠΑΝΑΘΗΝΑΙΚΟΥ"

    Ο Τζιμπριλ Σισε εκφράζει την ελπίδα του ώστε ο Παναθηναϊκός να ξεφύγει από τα προβλήματα, τότε θα σκεφτεί σοβαρά την επιστροφή του...

    Αναλυτικά όσα δήλωσε ο Τζιμπριλ στο περιοδικό Inked(κυρίως με ύλη για τατουάζ), στην ελληνική έκδοση:


    Για τον Παναθηναικό,είπε: 
    "Ελπίζω η κατάσταση να βελτιωθεί στα διοικητικά της ομάδας, να βρεθούν οι κατάλληλες λύσεις και στο μέλλον να μπορώ να ξανασυζητήσω με τους υπεύθυνους της ομάδας".


    Για τους φίλους του Τριφυλλιού,είπε: 
    "Έχω δυο tattoos στο σώμα μου που σχετίζονται με ομάδες. Το ένα είναι της Λίβερπουλ, το άλλο είναι του Παναθηναϊκού. Για να είμαι ειλικρινής, οι φίλοι του Παναθηναϊκού γνωρίζουν καλά ότι είμαι πολύ δεμένος μαζί τους''.


    Για τους φίλους του Ολυμπιακού,είπε: 
    ''Ποτέ δεν είχα προβλήματα με τους οπαδούς του Ολυμπιακού. Ανεξάρτητα από τι είχε γίνει στο ντέρμπι Ολυμπιακός-Παναθηναϊκός, νομίζω ότι με σέβονταν. Άσχετα αν μέσα στο γήπεδο ήμουν από τους εχθρούς της ομάδας τους''.


    Για το Euro,είπε: 
    ''Θα έλεγα ότι η Γαλλία θα βρει απέναντί της την Γερμανία, είναι δυο ομάδες που παρουσιάζονται δυνατές''.

    Για τα tattoos,είπε: 
    ''Τα tattoos για μένα είναι πάθος. Το πρώτο μου το χτύπησα σε ηλικία 17 χρονών. Ήταν το tribal σχέδιο που έχω στο στήθος μου''.


    Editorial: (greenarea team)

    Δεν υπάρχουν σχόλια

    Post Top Ad