Header Ads

  • Breaking Green News

    ΣΙΣΕ: "ΣΠΟΥΔΑΙΕΣ ΑΝΑΜΝΗΣΕΙΣ ΑΠΟ ΤΟΝ ΠΑΝΑΘΗΝΑΙΚΟ ΠΟΥ ΙΣΩΣ ΜΕ ΦΕΡΟΥΝ ΠΙΣΩ"

    Το έχουμε γράψει πολλές φορές πως ο Τζιμπρίλ Σισέ δεν ξεχνάει ποτέ τον Παναθηναϊκό γιατί είναι οπαδός... 

    Την Τέταρτη έδωσε το παρόν στο κλειστό του ΟΑΚΑ για να δει τον Εξαστερο, αποθεώθηκε από τον κόσμο και αυτός ανταπέδωσε οπός επίσης αποθέωσε και τον Εξαστερο που νίκησε τον  Πελάτη.

    Την επόμενη μέρα πήγε σε γνωστό κλαμπ της παραλιακής όπου ήταν καλεσμένος να παίξει μουσική. Στα πλαίσια αυτής της εκδίκησης ο Τζιμπριλ αναφέρθηκε και στον αγαπημένο του Παναθηναϊκό, χαρακτηριστικά δήλωσα:

    Για τα προβλήματα που αντιμετωπίζει ο Παναθηναϊκός,είπε:
    "Η κατάσταση δεν είναι καλή, θα ήθελα οι μέτοχοι να κάνουν κάτι, γιατί είναι πραγματικά λυπηρό να βλέπεις σε αυτή την κατάσταση τον σύλλογο. Θα ήθελα να κάνουν κάτι, γιατί είναι σημαντικό να μην αφήσουν έτσι τον σύλλογο".


    Για την εταιρεία λαϊκής βάσης στο Τριφύλλι,είπε: 
    "Το έχω ακούσει και νομίζω ότι είναι κάτι καλό να εμπλέκεις και τον κόσμο στην ομάδα. Ελπίζω πραγματικά να βοηθήσει το κλαμπ, γιατί χρειάζεται την στήριξη του κόσμου και δεν μπορούμε να αφήσουμε έτσι την ομάδα. Με πονάει να το βλέπω... Είναι καλή κίνηση και σπουδαίος τρόπος για να εμπλακεί ο κόσμος σε αυτό το κομμάτι".


    Για την πιθανότητα επιστροφής του στον Παναθηναϊκό,είπε: 
    "Για να είμαι ειλικρινής το έχω σκεφτεί. Είναι μια χώρα που πραγματικά μου αρέσει, ο Παναθηναϊκός είναι ένας σύλλογος που μου έχει αφήσει σπουδαίες αναμνήσεις και αν υπάρξει η πιθανότητα, θα την εξετάσω. Ποιος ξέρει...Ίσως γίνω ο ιδιοκτήτης(γελάει)".


    Για το ενδεχόμενο να βοηθήσει τον Παναθηναϊκό,είπε: 
    "Ακόμα παίζω και αυτό που με απασχολεί είναι να παίζω ποδόσφαιρο. Όταν θα αποσυρθώ, θα δούμε... Όμως είμαι ακόμα ποδοσφαιριστής και δεν εξαρτάται από εμένα να κάνω κάτι τέτοιο".


    Για το αν διατηρεί επαφές με ποδοσφαιριστές του Παναθηναϊκού,είπε: 
    "Έχω ακόμα επαφή με τον Σεντρίκ Καντέ, τον Μπουμσόνγκ. Ήμασταν φίλοι και πριν, είμαστε και τώρα και διατηρώ επαφή".


    Για την παρουσία του στην QPR,είπε: 
    "Πήγα στην Ιταλία και δεν ήταν ...επιτυχία για μένα. Έπρεπε να επανέλθω και πήγα στην QPR, όπου είχα πραγματικά σπουδαίους έξι μήνες και είμαι έτοιμος για άλλη μια σεζόν εκεί. Και είμαι πραγματικά χαρούμενος που αγωνίζομαι στην Πρέμιερ Λιγκ".


    Για τον αγώνα μπάσκετ Παναθηναϊκός- Ολυμπιακός που παρακολούθησε από κοντά,είπε: 
    "Ήταν πραγματικά σπουδαία... Πολύ όμορφη ατμόσφαιρα. Ένας από τους φίλους που ήρθε μαζί μου στον αγώνα, ξέρει από μπάσκετ, όμως στην Αγγλία δεν υπάρχει τέτοια ατμόσφαιρα όπως εδώ και δεν συγκρίνεται. Ήταν σπουδαία...".


    Για τον τελευταίο τελικό Ολυμπιακός- Παναθηναϊκός στο ΣΕΦ,είπε: 
    "Θα πάμε και θα κερδίσουμε...".


    Για την εμφάνιση του ως dj,είπε: 
    "Είμαι ποδοσφαιριστής και το ποδόσφαιρο είναι η πρώτη μου αγάπη. Η μουσική έρχεται μετά. Με τον φίλο μου Q αρχίσαμε ένα dj group που λέγεται Black Snow. Και παίξαμε για πρώτη φορά στην Ελλάδα. Και αυτό γιατί η Ελλάδα είναι μια ιδιαίτερη χώρα για μένα, έχω εδώ πολλούς φίλους και αρχίσαμε σε ένα πολύ όμορφο κλαμπ στην Αθήνα να παίζουμε μουσική".


    Για την Ελλάδα και τα ...ελληνικά του,είπε: 
    "Ξέρω...κακές λέξεις. Μου αρέσει ο κόσμος που είναι πραγματικά φιλικός. Είναι φανταστικοί μαζί μου και κάθε φορά μου δείχνουν την αγάπη τους. Και αγαπώ αυτή τη χώρα. Φεύγω για την Αγγλία, όμως θα επιστρέψω σύντομα".


    Για τις Ελληνίδες,είπε: 
    "Είναι πανέμορφες...".


    Για το στυλ ντυσίματος,είπε: 
    "Δεν χρειάζομαι βοήθεια στις επιλογές μου και δεν νομίζω ότι υπάρχει κάποιος τόσο τρελός, ώστε να επιμεληθεί του ντυσίματος μου. Έχω το δικό μου στυλ και δεν χρειάζομαι στυλίστα".


    Για την αγάπη του για τα τατουάζ,είπε: 
    "Έκανα κάποια καινούργια...".


    Editorial: (greenarea team)

    Δεν υπάρχουν σχόλια

    Post Top Ad