Header Ads

  • Breaking Green News

    ΔΙΑΜΑΝΤΙΔΗΣ: "ΣΥΝΕΧΙΖΟΥΜΕ ΚΑΙ ΤΟΥ ΧΡΟΝΟΥ ΜΑΖΙ"

    Ο Δημήτρης Διαμαντίδης μίλησε για την προσπάθεια των συμπαικτών του και των προπονητών του, ενώ απάντησε και για του χρόνου που θα τον βρεί πάλι στα πράσινα...

    Αναλυτικά όσα είπε στη συνέντευξη τύπου:


    Για τον αγώνα,είπε...
    "Συγχαρητήρια στον Ολυμπιακό. Φτάσαμε τη σειρά στο πέμπτο παιχνίδι. Θέλαμε να κάνουμε ένα καλό παιχνίδι. Στη πορεία χάσαμε τον έλεγχο και πολλά ριμπάουντ. Ο Ολυμπιακός μας έφυγε, κάναμε μια προσπάθεια αλλά κάποιες λάθος επιλογές. Συγχαρητήρια στους συμπαίκτες μου και τους προπονητές. Δώσαμε το 100% όπως είχαμε πει. Τώρα ξεκούραση και του χρόνου".


    Για το αν επηρεάστηκαν από τα διοικητικά,είπε...
    "Είναι θετικό που μένει η οικογένεια Γιαννακόπουλου στον Παναθηναϊκό. Εμείς μείναμε συγκεντρωμένοι στην προσπάθεια μας. Παλέψαμε αλλά δεν τον καταφέραμε. Έτσι είναι ο αθλητισμός. Το σημαντικό είναι ότι δώσαμε τα πάντα".


    Για το μέλλον του στην ομάδα, είπε...
    "Εγώ είμαι παίκτης του Παναθηναϊκού και νομίζω ότι αυτό θα συνεχιστεί. Έχω συμβόλαιο για έναν ακόμη χρόνο, οπότε μάλλον εδώ θα είμαι και πάλι"


    Για τον Ζοτς και τον Ιτούδη,είπε... 
    "Δεν μπορώ να φανταστώ τον Παναθηναϊκό χωρίς τον Ομπράντοβιτς και τον Ιτούδη".


    Editorial: (greenarea team)

    Δεν υπάρχουν σχόλια

    Post Top Ad