Header Ads

  • Breaking Green News

    "ΕΔΩ ΘΑ ΜΕΙΝΩ"

    Ο Ζελικο Ομπράντοβιτς μετά τον 5ο τελικό, στη συνέντευξη τύπου, τόνισε με κάθε σοβαρότητα πως πρόθεση του είναι να μείνει στον Εξάστερο...

    Αναλυτικά όσα δήλωσε:

    Για τον αγώνα, είπε:
    "Συγχαρητήρια στον Ολυμπιακό για την κατάκτηση του πρωταθλήματος. Έπαιξαν καλύτερα από εμάς και κατέκτησα τον τίτλο. Στο τέλος αποδείχθηκε ότι το πλεονέκτημα έδρας ήταν πολύ σημαντικό. Όπως και να έχει ήταν μεγάλη τιμή να συνεργάζομαι με αυτούς τους αθλητές και τους ευχαριστώ. Επίσης θα ήθελα να πω ένα μεγάλο ευχαριστώ στον κόσμο μας που ήρθαν στο ξενοδοχείο πριν από το παιχνίδι αλλά και καθ' όλη τη διάρκεια. Επίσης στο ξενοδοχείο ήταν και άλλοι φίλοι μας όπως ο Δημήτρης Γιαννακόπουλος και ο Θανάσης Γιαννακόπουλος. Είναι πολύ σημαντικό που θα συνεχίσει η οικογένεια στον Παναθηναϊκό".


    Για τη νέα χρονιά,είπε: 
    "Πιστεύω ότι οι συζητήσεις έγιναν αργά αλλά το σημαντικό είναι οι ιθύνοντες του Παναθηναϊκού να αποφασίσουν άμεσα τι θέλουν να κάνουν την επόμενη ή τις επόμενες χρονιές. Ούτως ή άλλως πρέπει να παρθούν αποφάσεις άμεσα αφού λήγουν πολλά συμβόλαια. Αν φύγω αυτό θα είναι απόφαση της ομάδας".


    Για τα επεισόδια στο ΣΕΦ μετά το παιχνίδι, είπε: 
    "Έχω μιλήσει αρκετές φορές γι’ αυτά τα φαινόμενα, ωστόσο αυτό δεν θα επηρεάσει την απόφαση μου σχετικά με την απόφαση που θα πάρω για τη συνέχιση της συνεργασίας με τον Παναθηναϊκό. Στην προτελευταία συνέντευξη είπα ότι είμαι 13 χρόνια και με τους ανθρώπους δεν είναι τυπική έχει περάσει σε άλλο επίπεδο. Γι αυτό η συμπεριφορά μου δεν είναι τυπική".


    Για τον Ιβκοβιτς,είπε:
    "Όπου και να έχει δουλέψει ο Ίβκοβιτς υπάρχουν αποτελέσματα. Είχαν πολύ καλή σεζόν".


    Για το δέσιμο που έχουν με τον Διαμαντίδη, είπε: 
    "Η θέληση μου είναι να συνεχίσουμε όλοι μαζί. Η ανατροφή μου με έχει διδάξει ότι θέματα της οικογένειες".


    Editorial: (greenarea team)

    Δεν υπάρχουν σχόλια

    Post Top Ad