Header Ads

  • Breaking Green News

    ΚΑΠΙΝΟ: "ΚΑΝΕΝΑ ΠΑΡΑΠΟΝΟ ΑΠΟ ΤΗΝ ΟΜΑΔΑ ΜΟΥ"

    Τα πράγματα στη θέση τους έβαλε ο Στέφανο Καπινο για της φήμες περί δυσαρέστησης του μετά την παραίτηση του Βασίλη Αλεξούδη από την θέση του προπονητή τερματοφυλακων...

    Χαρακτηριστικά ο νεαρός "κιπερ" των πράσινων διέψευσε τα δημοσιεύματα, λέγοντας τα εξής:

    "Το ότι έφυγε ο κ. Αλεξούδης είναι κάτι που θέλω να πιστεύω ότι στεναχώρησε όλους στον Παναθηναϊκό, όμως από εκεί και πέρα αυτή η ομάδα είναι πάνω από πρόσωπα και συνεχίζει την πορεία της.
    Όλα αυτά που γράφονται τόσες μέρες για δυσαρέσκειά μου και νεύρα και ότι δεν είμαι ευχαριστημένος εγώ από την ομάδα, δεν μπορώ να καταλάβω πως βγαίνουν προς τα έξω".


    Και καταλήγοντας, τόνισε για την συμπεριφορά της ομάδας προς το πρόσωπο του...
    "Είμαι απόλυτα ευχαριστημένος από τη συμπεριφορά της ομάδας προς το πρόσωπό μου και δεν έχω κανένα απολύτως παράπονο για τίποτα! Δεν έχω ξαναγράψει ποτέ κάτι παρόμοιο, αλλά πιστεύω ότι αυτή τη φορά έπρεπε να γίνει".


    Editorial: (greenarea team)

    Δεν υπάρχουν σχόλια

    Post Top Ad