Header Ads

  • Breaking Green News

    "ΝΑ ΚΑΘΙΕΡΩΘΩ ΣΤΟΝ ΠΑΝΑΘΗΝΑΙΚΟ"

    Ένας ακόμα νεαρός ελπιδοφόρος ποδοσφαιριστής, ο Τάσος Λαγός, ανανέωσε το συμβόλαιο του για τα επόμενα 2 χρόνια...

    Παρά τις φήμες πως ο ΠΑΟΚ ήθελε τον παίχτη και ήταν κοντά, ο ίδιος ήθελε να μείνει και να παλέψει για την καθιέρωση στους πρασινους.

    Αναλυτικά η ανακοίνωση της ΠΑΕ:

    "Η ΠΑΕ ΠΑΝΑΘΗΝΑΪΚΟΣ ανακοινώνει ότι ήρθε σε συμφωνία με τον ποδοσφαιριστή Τάσο Λαγό για την επέκταση της συνεργασίας τους μέχρι τον Ιούνιο του 2014.

    Με αφορμή αυτή τη συμφωνία, ο διεθνής ποδοσφαιριστής δήλωσε στην επίσημη ιστοσελίδα της ΠΑΕ:

    "Είμαι πολύ ικανοποιημένος που ανανέωσα τη συνεργασία μου με τον Παναθηναϊκό. Είναι μια πολύ μεγάλη ομάδα με την οποία είμαι δεμένος και από τη μέχρι τώρα θητεία μου στην οποία έχω διδαχθεί πολλά. Στόχος μου πλέον είναι να συμμετέχω περισσότερο στην πρώτη ομάδα και φιλοδοξία μου η καθιέρωση στον Παναθηναϊκό".


    Editorial: (greenarea team)

    Δεν υπάρχουν σχόλια

    Post Top Ad