Header Ads

  • Breaking Green News

    ΤΟΤΣΕ: "ΕΛΠΙΖΩ ΣΤΟΝ ΤΙΤΛΟ ΤΟΥ ΧΡΟΝΟΥ"

    Ο επιθετικός του Παναθηναϊκού Χοσε Τοτσε, μίλησε για το Euro και για την επιθυμία που έχει τη νέα χρονιά να πάρει το πρωτάθλημα...

    Ο Ισπανός φιλοξενήθηκε στο live chat του σαιτ της εφημερίδας Marca και απάντησε μετά από ερωτήσεις φιλάθλων:

    Πως σου φαίνεται ο Κυργιάκος Παπαδόπουλος; "Πιστεύω πως έχει μεγάλο μέλλον μπροστά του. Είναι πολύ καλός παίκτης και έχει δημιουργήσει μεγάλες προσδοκίες".


    Τοτσέ, πως σου πάει η περιπέτεια σου στην Ελλάδα; Σου λείπει το ισπανικό πρωτάθλημα; 
    "Είμαι πολύ χαρούμενος με το ταξίδι μου. Είχαμε μία καλή χρονιά. Το ποδόσφαιρο είναι διαφορετικό από τις χαμηλότερες κατηγορίες στην Ισπανία. Ελπίζω την επόμενη σεζόν να κατακτήσουμε τον τίτλο του πρωταθλητή".


    Δύο ερωτήσεις. Ποια είναι η... αχίλλειος φτέρνα της Εθνικής Ελλάδας; Σκέφτεσαι να γυρίσει στην Ισπανία;
    "Είναι μία πολύ έμπειρη και συμπαγής ομάδα. Είναι μία οικογένεια. Για να την κερδίσεις πρέπει να ιδρώσεις πολύ. Έχω άλλα δύο χρόνια συμβόλαιο, δεν σκέφτομαι την επιστροφή, αλλά στο ποδόσφαιρο ποτέ δεν ξέρεις".


    Ακούσαμε πολλά για τους γκολκίπερ της Εθνικής Ελλάδας. Ποιος έπρεπε να είναι βασικός; 
    "Είναι άδικο για τους τερματοφύλακες του Παναθηναϊκού. Για μένα είναι καλύτεροι από αυτούς που έχουν κληθεί στην Ελλάδα. Είναι τρεις βετεράνοι γκολκίπερ, με χαμηλό επίπεδο".


    Έχεις προσφορές από την Ισπανία; Θες να παίξεις στη Θέλτα;
    "Θα είμαι χαρούμενος να παίξω σε ισπανική ομάδα. Είμαι ευτυχισμένος στην Ελλάδα, αλλά μόλις τελειώσει το συμβόλαιο μου, θέλω να επιστρέψω στο ισπανικό ποδόσφαιρο".


    Τα τελευταία 16 χρόνια, ο Ολυμπιακός έχει κατακτήσει 14 πρωταθλήματα. Αυτό δείχνει το χαμηλό επίπεδο του ελληνικού πρωταθλήματος; 
    "Το ίδιο συμβαίνει στην Πριμέρα Ντιβιζιόν. Τα τελευταία χρόνια έχουν πάρει πιο πολλούς τίτλους, αλλά εμείς τους ανταγωνιζόμαστε στα ίσια".


    Τοτσέ, ένιωσες έκπληξη που δεν κλήθηκες στην Εθνική από τον Ντελ Μπόσκε; 
    "Ναι, αισθάνθηκα μεγάλη έκπληξη με τον Ντελ Μπόσκε! Αστειεύομαι προφανώς! Με το επίπεδο σε αυτή την ομάδα, δεν έχω καμία πιθανότητα!".


    Πως κρίνεις την παρουσία του στην Ελλάδα; Ήταν ένα μεγάλο άλμα στην καριέρα σου; Αληθεύει ότι έχεις αναπτύξει σχέση λατρείας μες τους οπαδούς;
    "Η χρονιά μου ήταν αρκετά καλή από κάθε άποψη. Άρχισε με ένα τραυματισμό και δεν είχα πολλές συμμετοχές. Αλλά στο τέλος βρήκα ρυθμό και τελικά πέτυχα 13 γκολ. Επίσης, σκόραρα στα προκριματικά του Τσάμπιονς Λιγκ".


    Editorial: (greenarea team)

    Δεν υπάρχουν σχόλια

    Post Top Ad