Header Ads

  • Breaking Green News

    ΛΑΖΑΡΟΣ: "ΕΙΝΑΙ ΒΑΡΙΑ Η ΦΑΝΕΛΑ ΤΟΥ ΠΑΝΑΘΗΝΑΙΚΟΥ ΣΤΗΝ ΕΥΡΩΠΗ"

    Ο Λάζαρος Χριστοδουλοπουλος μίλησε για την προετοιμασία και για τον φετινό στόχο που δεν είναι άλλος από την κατάκτηση του πρωταθλήματος...

    Αναλυτικά όσα είπε:

    Ποια είναι η διαφορά στην προετοιμασία του Ζεσουάλδο Φερέιρα; 
    "Τα τελευταία δύο χρόνια έχει αλλάξει με τον κύριο Φερέιρα το στυλ της προπόνησης, είναι περισσότερο με μπάλα. Μπορεί να φαίνεται από έξω ότι υπάρχουν κενά διαστήματα και πως δεν δουλεύει ο ποδοσφαιριστής αλλά αν μπορούσατε να είστε στη θέση μας θα καταλαβαίνατε πως ανεβαίνουν οι σφυγμοί και τι δουλειά γίνεται. Υπάρχει κούραση, η ομάδα αυτό που βλέπω και επειδή θέλω να λέω την αλήθεια, χρειάζεται ακόμη δουλειά. Χρειάζεται να βελτιωθεί στον τομέα της φυσικής κατάστασης. Είμαστε διατεθειμένοι να δουλέψουμε, να πάμε μπροστά, έχουμε πονέσει από τον περυσινό αποκλεισμό και πρέπει να τα δώσουμε όλα για να μπούμε στους ομίλους".


    Η ομάδα θα είναι ανταγωνιστική; 
    "Ναι. Γιατί αυτή την στιγμή έχουν παίξει τα 2/3 των παικτών στα φιλικά. Δεν είναι ολοκληρωμένο το ρόστερ. Περιμένουμε και άλλα παιδιά να ενσωματωθούν, νομίζω ότι κάθε μέρα θα είμαστε καλύτεροι".


    Μέχρι που μπορεί να φτάσει; Να διεκδικήσει, να πάρει τον τίτλο; 
    "Στο dna του Παναθηναϊκού είναι αυτό. Ακόμη και αν δεν το θες, αυτό θα γίνει. Νομίζω ότι θα έχουμε παρόμοια σεζόν με πέρυσι. Θα διεκδικήσουμε το πρωτάθλημα και αν είμαστε πιο προσεκτικοί στο τέλος θα μπορούμε το παραπάνω".


    Το περυσινό είναι ένα μάθημα; 
    "Φτάσαμε πολύ κοντά. Δεν νομίζω ότι υπάρχει μάθημα τακτικό ή αγωνιστικό. Κάποια στιγμή μας κατέβαλε η πίεση. Σίγουρα μάθημα θα είναι να είμαστε πιο συγκεντρωμένοι στα παιχνίδια που είναι κρίσιμα είτε να ξεφύγεις μπροστά είτε να διατηρηθείς πρώτος".


    Πέρυσι ήσουν ο άτυχος της προετοιμασίας. Πόσο διαφορετικό είναι φέτος για εσένα προσωπικά; "Εγώ θα το καταλάβω στην διάρκεια της χρονιάς. Τότε θα ξέρω την διαφορά. Τα τελευταία δύο χρόνια την έχω χάσει. Μετά από συνεχόμενα παιχνίδια θα βλέπω πως θα εμφανίζομαι στα επόμενα, για να μπορώ να καταλάβω. Εκεί θα δω και θα κρίνω. Είναι νωρίς. Τώρα και επειδή έχω να κάνω καιρό, έχω επιβαρύνσεις παραπάνω από τα υπόλοιπα παιδιά".


    Στα πρώτα φιλικά ήσουν στα άκρα, σε είδαμε να αποδίδεις καλύτερα πίσω από τον φορ. Εκεί νιώθεις καλύτερα;
    "Κάθε θέση, έχει κάποια στοιχεία που πρέπει να έχεις. Δεν είχα την ευκαιρία από μικρός να αγωνιστώ σε μία θέση και να δω τι πρέπει να έχεις ακριβώς και τι ζητά. Δεν το λέω σαν παράπονο. Είμαι πέντε χρόνια στον Παναθηναϊκό και αυτό σημαίνει ότι έχω κάνει καλά την δουλειά μου, παίζοντας σε διάφορες θέσεις. Σίγουρα θα προτιμούσα να έχω αγωνιστεί σε μία συγκεκριμένη θέση και να έχω πάρει τον ρυθμό που πρέπει, να ξέρω αυτά που σας είπα και πριν. Τι ακριβώς γίνεται. Εκεί που με βάζει ο προπονητής μου προσπαθώ να δω τι θέλει και να τα βγάζω στο γήπεδο".


    Πήγες στο γήπεδο του Βεργκλ, εκεί που τραυματίστηκες πέρυσι. Πάτησες το χορτάρι, κοίταξες το σημείο… 
    "Ήθελα να δω αν είχε λακούβα. Ήταν πολύ σημαντικό για εμένα. Έφταιγε το γήπεδο, το πάτημα μου. Δεν ξέρω, έτσι μου βγήκε…".


    Ήταν ένα ιδιαίτερο παιχνίδι για εσένα προφανώς… 
    "Στο ζέσταμα και στα πρώτα δεκαπέντε λεπτά δεν ήμουν εκεί! Ήμουν αλλού. Είναι πολύ δύσκολο. Ήταν σχεδόν ένας χρόνος μετά".


    Για τα νέα παιδιά στην ομάδα θα ήθελες να μας πεις κάτι; 
    "Μου αρέσουν τα νέα αποκτήματα αλλά πιο πολύ οι νέοι ποδοσφαιριστές. Ο Κουσίδης, ο Διαμαντής, ο Λαγός, ο Χρήστος ο Δώνης που δεν το κρύβω του έχω και μια αδυναμία. Πρέπει να είναι συγκεντρωμένοι, το κεφάλι κάτω και να δουλεύουν. Φαίνεται, όμως, πως το κάνουν και δεν έχουν ανάγκη να τους το πω εγώ".


    Θα είναι έτοιμη η ομάδα για τα προκριματικά; 
    "Είναι παιχνίδια… τελικοί! Για αυτό ετοιμαζόμαστε. Πρέπει να είμαστε έτοιμοι. Αν δεν μπορούμε στο 100% να βγάλουμε άλλα στοιχεία, δηλαδή πάθος και καρδιά για να διεκδικήσουμε αυτά που πιστεύω ότι μας ανήκουν".


    Έχεις προτίμηση στον αντίπαλο; 
    "Το θέμα είμαστε εμείς. Αν είμαστε αυτοί που πρέπει δεν μας φοβίζει κανείς. Η φανέλα του Παναθηναϊκού είναι πολύ βαριά στην Ευρώπη".


    Το περυσινό πάθημα έγινε μάθημα; 
    "Ναι. Όταν κάνεις λάθη, τα κοιτάς στο μέλλον, τα βλέπεις και πρέπει να τα διορθώνεις".


    Ανανέωσες πολύ νωρίς, πριν φανεί λύση. Έχεις δεθεί με την ομάδα; 
    "Έχω δεθεί και ήταν μία κίνηση από πλευράς Παναθηναϊκού δεν μπορούσα να την αφήσω έτσι. Με στήριξε σε μία δύσκολη κατάσταση, επειδή ξέρετε για Ιανουάριο, έχω ανανεώσει πολύ πιο πριν. Μπορεί και να ήμουν ακόμη στο κρεβάτι και αυτό από μόνο του έλεγε πολλά. Δεν μπορούσα να κάνω κάτι διαφορετικό. Να πω για ακόμη μία φορά ότι ευχαριστώ την διοίκηση…".


    Έπαιξε ρόλο και ο Φερέιρα; 
    "Ναι από όσα ξέρω ήταν και εισήγηση του. Όταν έχεις δύο τόσο δυνατά χαρτιά δεν μπορείς να μην παίξεις με αυτά…".


    Θες να υποσχεθείς κάτι στο κόσμο; 
    "Δεν μου αρέσουν αυτά. Είναι πιστεύω για λαϊκή κατανάλωση. Όλα στο γήπεδο…".


    "Η νέα προσπάθεια στα διοικητικά παίζει ρόλο ψυχολογικά; 
    "Εννοείται. Είναι η μόνη λύση. Οι άνθρωποι που έχουν μπει αγαπούν την ομάδα και εμείς πρέπει με την δουλειά μας να τους βοηθήσουμε. Πρέπει να είμαστε συγκεντρωμένοι γιατί η ομάδα είναι ο καθρέφτης. Νομίζω πως όσο πιο καλά πάμε, τόσο καλύτερα θα πάει και αυτό το εγχείρημα".


    Μπορείς να μας περιγράψεις το στυλ που θέλει να περάσει ο προπονητής;
    "Βασίζεται σε ένα μόνο πράγμα, στην ταχύτητα. Ταχύτητα δεν είναι μόνο το ατομικό στοιχείο. Ταχύτητα είναι στη σκέψη και στο πως ενεργείς μέσα στο γήπεδο. Αυτό που βλέπω είναι ότι προσπαθούμε να κλέψουμε μπροστά και όταν κερδίσουμε την μπάλα να βγούμε γρήγορα μπροστά για να πάμε προς τον στόχο. Όταν έχουμε την μπάλα να παίρνουμε γρήγορα αποφάσεις και να αλλάζουμε την μπάλα από την μία πλευρά στην άλλη για να φτάσουμε στο ένας εναντίον ενός και εκεί να εκμεταλλευτούμε την ατομική ταχύτητα του ποδοσφαιριστή. Για την Ευρώπη θα είναι σημαντικό στοιχείο αλλά όλο αυτό που προσπαθούμε να κάνουμε, στην Ελλάδα θα είναι το "κλειδί".


    Editorial: (greenarea team)

    Δεν υπάρχουν σχόλια

    Post Top Ad