Header Ads

  • Breaking Green News

    "ΟΝΕΙΡΟ ΑΡΚΕΤΩΝ ΠΟΔΟΣΦΑΙΡΙΣΤΩΝ ΝΑ ΠΑΙΞΟΥΝ ΣΤΟΝ ΠΑΝΑΘΗΝΑΙΚΟ"

    Το νέο απόκτημα του Παναθηναϊκού, Παπε Σο, με δηλώσεις του έδειξε αρκετά ορεξάτος να προσφέρει στη ομάδα και να τη βοηθήσει να κατακτήσει τους στόχους...

    Αναλυτικά όσα δήλωσε:


    Για τη μεταγραφή σου στον Παναθηναϊκό;
    "Είναι η πρώτη φορά που αγωνίζομαι σε ελληνικό σύλλογο, όμως, έχω βρει όλους τους ανθρώπους πολύ συμπαθής και να ξέρετε πως είμαι εδώ για να κερδίσω τίτλους. Με παρακολουθούσαν από καιρό στο πορτογαλικό πρωτάθλημα, με κάλεσαν να έρθω στην Ελλάδα και εγώ θα φανώ αντάξιος αυτής της εμπιστοσύνης με πολύ και σεμνή δουλειά".


    Το καλοκαίρι υπήρχαν δημοσιεύματα πως τον ήθελαν διάφορες ομάδες. Ακόμη και από την Κίνα. Ήταν δύσκολη απόφαση; 
    "Πράγματι υπήρξαν και γαλλικοί και πορταγαλικοί σύλλογοι. Τον Δεκέμβριο είχα πρόταση και από την Κίνα. Εγώ, όμως, επέλεξα Παναθηναϊκό και αυτό πιστεύω να έκανα σωστά. Ξέρω ότι δεν είμαι ούτε 34 ούτε 35 για να πάω στην Κίνα. Σας το ξαναλέω, εδώ είμαι για να πάρω τρόπαια".

    Τι να περιμένουμε από εσένα μέσα στο γήπεδο; 
    "Δεν είναι μόνο οι μυς και η σωματοδομή που παίζουν το ρόλο τους. Παίζουν ρόλο αλλά το πιο σημαντικό είναι να αποδείξεις τις δυνατότητες σου στο γήπεδο και αυτό είναι που θα κάνω".


    Πως θα περιέγραφες εσύ τον εαυτό σου; 
    "Δεν θα ήθελα να αυτοσαρκαστώ, να μιλήσω για εμένα. Εσείς θα με δείτε, θα δείτε τι μπορώ να κάνω και θα κρίνετε".


    Είσαι αυτό που λέμε "παίκτης της ομάδας"; 
    "Εγώ θα έλεγα ότι είμαι και το ένα και το άλλο. Θα κάνω ότι μπορώ για να βοηθήσω την ομάδα. Τόσο στο πνευματικό όσο και στο πρακτικό επίπεδο. Εντός και εκτός γηπέδου. Θα δίνω πάντα τον καλύτερο μου εαυτό".


    Πότε θα σε δούμε στο γήπεδο; 
    "Προς το παρόν δουλεύω, κάνω το μάξιμουμ και περιμένω την απόφαση των γιατρών. Δεν μιλάμε για να κάνουμε τα πράγματα με μεγάλη πίεση και... να κάψουμε την κατάσταση. Προσπαθώ για να είμαι στο 100%".


    Ποιο είναι το επίπεδο που έχειν βρει στον Παναθηναϊκό; Είναι το υψηλότερο που είχες ποτέ; 
    "Ο Παναθηναϊκός έχει ένα υψηλό επίπεδο, παίζει καλή μπάλα. Είναι πολύ μεγάλος σύλλογος. Μιλάμε για τον Παναθηναϊκό που είναι όνειρο αρκετών ποδοσφαιριστών να παίξει σε αυτή την ομάδα".


    Για τον κόσμο της ομάδας τι έχεις ακούσει; 
    "Δεν είδα αλλά είχα την ευκαιρία να ακούσω. Μου αρέσουν οι φίλαθλοι με πάθος και δημιουργούν πολύ όμορφη ατμόσφαιρα. Μου αρέσει να υπάρχει... κινητικότητα στις κερκίδες".


    Τι ξέρεις για το ελληνικό πρωτάθλημα; 
    "Θα έλεγα ότι δεν ξέρω πολλά. Μίλησα με διάφορους γνωστούς και φίλους για το ελληνικό πρωτάθλημα και μου είπαν διάφορα πράγματα. Όμως δεν έχω άποψη από μόνος μου".


    Editorial: (greenarea team)

    Δεν υπάρχουν σχόλια

    Post Top Ad