Header Ads

  • Breaking Green News

    ΟΥΚΙΤΣ: "ΜΑΖΙ ΜΕ ΤΟΝ ΔΙΑΜΑΝΤΙΔΗ ΜΠΟΡΟΥΜΕ ΝΑ ΠΕΤΥΧΟΥΜΕ ΠΟΛΛΑ"

    Ως το μεγαλύτερο βήμα στην καριέρα του χαρακτηρίζει τη μεταγραφή του στον Εξάστερο ο Ρόκο Ούκιτς...

    Αναλυτικά όσα είπε σε συνέντευξη:


    Συγχαρητήρια για την μεταγραφή σου. Πως είναι τα πρώτα λεπτά της ζωής σου ως παίκτης του Παναθηναϊκού; 
    "Ειλικρινά αισθάνομαι ευτυχισμένος με την ολοκλήρωση της μεταγραφής μου στον Παναθηναϊκό. Έρχομαι σε μια ομάδα με τεράστιες φιλοδοξίες και απίστευτο… παρελθόν και θέλω να δώσω τον καλύτερό μου εαυτό προκειμένου να διατηρήσουμε τον σύλλογο σε τροχιά… επιτυχιών και τίτλων. Έτσι όπως είχε συνηθίσει ο Παναθηναϊκός τον κόσμο του. Να τον… κακομάθουμε και εμείς".


    Τι ξέρεις για την καινούρια σου ομάδα; 
    "Ο Παναθηναϊκός κατά την γνώμη μου δεν είναι απλά η κορυφαία ομάδα της Ευρώπης την τελευταία 15ετία. Είναι ένας από τους μεγαλύτερους συλλόγους στον κόσμο. Με απίστευτη οργάνωση, μεγάλους παίκτες, σπουδαίους προπονητές και απίστευτο κόσμο. Και εκτός από όλα αυτά υπάρχουν και τα απίστευτα αποτελέσματα που κάνουν τον σύλλογο ακόμα πιο μεγάλο".


    Τι γνωρίζεις για τα παιχνίδια με τον Ολυμπιακό; Ξέρεις ότι είναι από τις μεγαλύτερες κόντρες στην Ευρώπη...
    "Τα παιχνίδια με τον Ολυμπιακό θα είναι "πόλεμος"όπως πάντα. Δεν τα έχω ζήσει από κοντά, τα έχω δει, αλλά θέλω πολύ να παίξω το πρώτο μου ντέρμπι. Ο Ολυμπιακός πήρε το πρώτο του πρωτάθλημα μετά από 15 χρόνια, αλλά τώρα έρχομαι στον Παναθηναϊκό για να τα πάρουμε όλα πίσω. Ξέρω ότι στον Παναθηναϊκό τα πράγματα δεν θα είναι εύκολα αλλά είμαι αποφασισμένος και έχω απόλυτη εμπιστοσύνη στις δυνατότητες και τις δικές μου και της ομάδας. Παρά το ότι είμαι 28 χρόνων είμαι πολύ έμπειρος. Παίζω 5 χρόνια στην Ευρωλίγκα, είχα μια διετία στο NBA και πιστεύω ότι ξέρω καλά τι πρέπει να κάνω. Ότι και αν μου ζητήσει ο προπονητής μου".


    Από την πρώτη στιγμή που ακούστηκε το όνομά σου για τον Παναθηναϊκό όλοι έκαναν λόγο για φοβερό... δίδυμο με τον Διαμαντίδη... 
    "Ο Διαμαντίδης είναι τεράστιος παίκτης. Είναι ο κορυφαίος ευρωπαϊκός παίκτης. Όχι μόνο στην θέση μας, αλλά σε όλες τις θέσεις. Τρέφω απεριόριστό σεβασμό και θαυμασμό σε αυτόν τον παίκτη και ειλικρινά ανυπομονώ να παίξω μαζί του. Έχει κερδίσει τα πάντα και σίγουρα έχω να μάθω πολλά, αλλά και να τον βοηθήσω κι εγώ. Πιστεύω ότι μαζί με τον Διαμαντίδη μπορούμε να κάνουμε και να πετύχουμε πολλά. Ελπίζω να το βοηθήσω και να με βοηθήσει κι αυτός για να πάρουμε πολλούς τίτλους".


    Ανυπομονείς να βάλεις την φανέλα του Παναθηναϊκού; Νιώθεις πίεση για τις υποχρεώσεις της νέας σου ομάδας;
    "Από ότι και αν έχω κάνει στην καριέρα μου ο Παναθηναϊκός είναι ένα βήμα πάνω από όλα. Είναι ένα επίπεδο πάνω. Και σίγουρα και η πίεση θα είναι περισσότερη από άλλες φορές. Αλλά αυτό δεν με χαλάει καθόλου. Καθόλου όμως. Ακριβώς το αντίθετο. Προσωπικά αισθάνομαι πως υπό πίεση παίζω πολύ καλύτερα. Μου αρέσει!"


    Editorial: (greenarea team)

    Δεν υπάρχουν σχόλια

    Post Top Ad