Header Ads

  • Breaking Green News

    ΒΕΛΑΣΚΕΣ: "ΣΠΟΥΔΑΙΟΣ ΣΥΛΛΟΓΟΣ ΜΕ ΠΟΛΥΧΡΟΝΗ ΙΣΤΟΡΙΑ"

    Η ομάδα του Παναθηναϊκού πέταξε για την Αυστρία όπου και θα γινει το βασικό στάδιο της προετοιμασίας. Στο αεροδρόμιο το νέο μεταγραφικό απόκτημα, Μανουέλ Βελάσκες, μίλησε για τα προκριματικά και την μεταγραφή του στο Τριφύλλι...

    Αναλυτικά όσα δήλωσε κατα την αναχώρηση της Αποστόλης:


    Πες μας δυο λόγια για τη νέα σου ομάδα; 
    "Ο Παναθηναϊκός είναι ένας σπουδαίος σύλλογος με μεγάλη και πολύχρονη ιστορία. Είμαι πολύ χαρούμενος που θα αγωνιστώ σε αυτό το σύλλογο".


    Τί περιμένεις για τη νέα χρονιά; 
    "Αρχικά μας περιμένει ένας δύσκολος αντίπαλος για τα προκριματικά του Champions League. Εν συνεχεία αρχίζει και το νέο πρωτάθλημα και ελπίζω να τα πάμε εξίσου καλά και στις δύο διοργανώσεις".

    Είσαι ικανοποιημένος στον Παναθηναϊκό; 
    "Ναι, ναι είμαι πολύ ευχαριστημένος. Είμαι συγκινημένος θα έλεγα γιατί θα αγωνιστώ σε έναν τόσο μεγάλο σύλλογο. Επίσης είμαι πολύ χαρούμενος που θα έχω δίπλα μου τέτοιους συμπαίκτες".


    Ποια η γνώμη σου για τον Ζεσουάλδο Φερέιρα; 
    'Είναι ένας σπουδαίος προπονητής που έχει εργαστεί σε πολύ μεγάλους συλλόγους και έχει κερδίσει πολλούς τίτλους. Θα προσπαθήσω να μάθω πολλά πράγματα δίπλα του".


    Editorial: (greenarea team)

    Δεν υπάρχουν σχόλια

    Post Top Ad