Header Ads

  • Breaking Green News

    ΑΠΟΘΕΩΣΗ ΚΑΙ ΥΠΟΣΧΕΣΗ ΣΤΟΥΣ ΟΠΑΔΟΥΣ ΑΠΟ ΤΟΝ ΦΟΡΝΑΡΟΛΙ

    Στις πρώτες του δηλώσεις ο Μπρούνο Φορναρολι, μίλησε για την συμμετοχή του με την Μάδεργουελ και στο φιλικό με την Ανόρθωση, ενώ έσταζε μέλι για τον κόσμο του Παναθηναϊκού...

    Χαρακτηριστικά όσα δήλωσε:

    Ήταν η πρώτη σου συμμετοχή στην ενδεκάδα του Παναθηναϊκού. Νιώθεις έτοιμος; 
    "Για μένα αυτό ήταν το σημαντικότερο. Δηλαδή να συμμετάσχω στην ομάδα, να μπορέσω να πιάσω έναν καλό ρυθμό. Ήθελα πολύ να κάνω την πρώτη μου εμφάνιση ουσιαστικά. Με βοήθησε πολύ το ότι έπαιξα. Αισθάνθηκα πάρα πολύ καλά".

    Είσαι επιθετικός. Σε είδαμε να παίζεις λίγο πιο πίσω. Σου αρέσει αυτή η θέση; 
    "Είναι μια θέση που μου αρέσει πολύ. Είναι μια θέση, πάντως, στην οποία είμαι υποχρεωμένος να τρέχω πολύ περισσότερο για να πιάσω τον ρυθμό που χρειάζεται. Και σε αυτή την περίοδο που δεν έχω ρυθμό, ήταν δύσκολα".

    Ακολουθούν τα δύσκολα ματς με την Μάλαγα. Είσαι έτοιμος να βοηθήσεις; Επίσης, θεωρείς πως η ομάδα είναι έτοιμη για τόσο δύσκολα παιχνίδια; 
    "Την ομάδα τη βλέπω καλά. Νομίζω ότι στα δύο τελευταία παιχνίδια της, κόντρα στην Μάδεργουελ, το απέδειξε. Βέβαια, πάντοτε υπάρχει περιθώριο για βελτίωση. Πιστεύω όμως ότι είναι σημαντικός ο τρόπος με τον οποίο νικήσαμε αυτά τα δύο ματς.
    Επί προσωπικού τώρα, η συμμετοχή μου στο ματς με την Ανόρθωση με έχει βοηθήσει πάρα πολύ. Για να έχω εμπιστοσύνη στον εαυτό μου, για να μπορέσω να ανακτήσω αυτοπεποίθηση. Και κυρίως για να είμαι έτοιμος να αντιμετωπίσω τις επόμενες υποχρεώσεις που ακολουθούν".

    Θα ήθελες να στείλεις ένα μήνυμα στον κόσμο, για το τι μπορούν να περιμένουν απ’ τον Παναθηναϊκό, αλλά και από τον Μπρούνο; 
    "Κατ’ αρχήν να πω ότι έχω εκπλαγεί από τους φιλάθλους μας. Πάντοτε, όπου κι αν βρισκόμαστε, είναι εκεί και ακολουθούν την ομάδα. Και με την ευκαιρία που μου δίνεται θέλω να τους ευχαριστήσω γι’ αυτό. Αυτή η ομάδα να είναι σίγουροι πως θα κάνει το παν για να δώσει χαρά στους φιλάθλους, για να χαρεί η ίδια και φυσικά για να προλάβουμε να βρεθούμε και πάλι στους ομίλους του Champions League".

    Editorial: (greenarea team)

    Δεν υπάρχουν σχόλια

    Post Top Ad