Header Ads

  • Breaking Green News

    ΚΟΥΙΝΣΙ: "ΑΓΑΠΩ ΤΟΝ ΣΥΛΛΟΓΟ, ΑΓΑΠΩ ΤΟΝ ΠΑΝΑΘΗΝΑΙΚΟ"

    Για την μεταγραφή του στον Παναθηναϊκό, τα παιχνίδια με την Μαλαγα και τους στόχους στη νέα χρονιά, μίλησε ο Κουίνσι...

    Αναλυτικά όσα δήλωσε σε αθλητική εφημερίδα:
    Για την ολοκλήρωση της μεταγραφής,είπε: "Νιώθω πραγματικά πολύ καλά. Είμαι εδώ περίπου ένα χρόνο, είχα μία γεμάτη και καλή σεζόν με τον Παναθηναϊκό και νιώθω ότι με εμπιστεύονται πολύ, από τη στιγμή που προχώρησαν στη μεταγραφή μου. Από την πρώτη μέρα που ήρθα εδώ ένιωσα πολύ άνετα. Οι συμπαίκτες μου ήταν πολύ ανοικτοί μαζί μου και αυτό με έκανε να αποδώσω και εγώ καλά".

    Για την Μάλαγα και για το αν θα έχει έξτρα κίνητρο,είπε: 
    "Ναι... και εγώ και ο κόουτς. Έπαιξα εκεί για ένα χρόνο, έχω τις αναμνήσεις μου, αλλά δεν με απασχολεί το τι κάνει η Μάλαγα. Είμαι αφοσιωμένος στη δική μου ομάδα. Ελπίζω να πάμε εκεί και να πάρουμε καλό αποτέλεσμα και όταν έρθουμε στην έδρα μας, στο σπίτι μας, να τους... τελειώσουμε. Μόνο αυτό με απασχολεί. Είναι καλό να παίζεις στο Europa League, αλλά όπως κάθε ποδοσφαιριστής, έτσι κι εγώ και οι συμπαίκτες μου θέλουμε να συμμετάσχουμε στο Champions League".

    Για το πρωτάθλημα,είπε: 
    "Ευελπιστώ ότι θα μπορέσουμε να τα καταφέρουμε φέτος. Είναι σημαντικό για το κλαμπ, για τον κόσμο. Φτάσαμε πολύ κοντά πέρυσι, αλλά στο τέλος έγινε δύσκολο για εμάς. Με τους παλιούς και τους νέους που ήρθαν, αλλά και με τον Λέτο γερό από τον Φλεβάρη και μετά ελπίζω να είμαστε σε καλύτερο σημείο προς το τέλος του πρωταθλήματος, για να πετύχουμε ό,τι δεν πετύχαμε πέρυσι".

    Για το ατομικό πρόγραμμα που έχει κάνει και την κατάστασή του,είπε: 
    "Εδώ και λίγες βδομάδες είχα ξεκινήσει ένα πρόγραμμα και τον παλιό παίκτη και σημερινό γυμναστή Τζέιμι Λόρενς. Έκανα κάποια πράγματα συγκεκριμένα αλλά όχι σε υπερβολικό βαθμό, διότι είχαν την ανησυχία πως αν υπερβάλλω μπορούσε αυτό να μου γυρίσει μπούμερανγκ και να μου έβγαζε κάποιον μυϊκό τραυματισμό. Έκανε ό,τι έπρεπε να κάνω για να μείνω σε καλή κατάσταση, ποροκειμένου να μην χρειαστώ πολύ χρόνο για να μπω στις προπονήσεις με το που θα τελείωνε το θέμα της μεταγραφής μου".

    Για τη νέα ομάδα,είπε: 
    "Έχουμε ακόμα μια πολύ καλή ομάδα. Έφυγαν κάποιοι παίκτες και ήρθαν κάποιοι καινούργιοι, αλλά σίγουρα ο προπονητής μας γνωρίζει καλύτερα από τον καθένα το πως να επιλέγει σωστούς παίκτες. Θα γνωρίσω κάποια νέα παιδιά και θα προσπαθήσω να δημιουργήσω από την αρχή μαζί τους μια πολύ καλή χημεία. Αγαπώ τον σύλλογο, αγαπώ τον Παναθηναϊκό, είχα μια πολύ καλή χρονιά πέρυσι, ο κόσμος, η διοίκηση, το τεχνικό τιμ, οι συμπαίκτες μου, όλοι ήταν φανταστικοί απέναντί μου. Για αυτό και χαίρομαι που είμαι ξανά παίκτης του Παναθηναϊκού".

    Για το αν θέλει να υποσχεθεί κάτι στον κόσμο,είπε: 
    "Τις υποσχέσεις τις εκπληρώνεις μόνο μέσα στο γήπεδο. Αυτό που θέλω είναι όλοι μέσα στην ομάδα να έχουμε υγεία και μια καλή σεζόν. Θα πρέπει να προχωράμε βήμα-βήμα και να είμαστε ενωμένοι. Να έχουμε δίπλα μας τον κόσμο, που είμαι σίγουρος ότι θα τον έχουμε και φέτος και να είναι υπομονετικός μαζί μας στο ξεκίνημα, γιατί έχουμε αρκετούς νέους παίκτες. Είναι πολύ σημαντικό να κερδίσουμε στα πρώτα ματς της σεζόν, να ανοίξουμε τα φτερά μας από νωρίς, να συνεχίσουμε σταθερά και να προσπαθήσουμε να πάρουμε το πρωτάθλημα".

    Editorial: (greenarea team)

    Δεν υπάρχουν σχόλια

    Post Top Ad