Header Ads

  • Breaking Green News

    ΕΤΟΙΜΟΙ ΓΙΑ ΤΙΤΛΟΥΣ ΟΙ ΚΙΤΣΕΝ, ΜΑΣΙΟΥΛΙΣ

    Πάτησαν Ελλάδα δυο από τα νέα μεταγραφικά αποκτήματα του Εξαστερου, Ντέργουιν Κίτσεν και Γιόνας Μάσιουλις...

    Χαρακτηριστικά όσα δήλωσαν για την νέα τους ομάδα και τους στόχους που έχουν:

    -Δηλώσεις Μασιουλις:

    Για τον Παναθηναϊκό, είπε:
    "Ελπίζω να πάνε όλα καλά, είναι τιμή και χαρά για μένα που είμαι μέλος αυτής της ομάδας. Θα δώσω ό,τι έχω και δεν έχω για να καταφέρει ο Παναθηναϊκός τους στόχους του".

    Για τις υποχρεώσεις στους Ολυμπιακούς με τη Λιθουανία,είπε:
    "Είχα 11 μέρες για να ξεκουραστώ και νομίζω ότι ήταν αρκετές για να γεμίσω τις μπαταρίες μου και να αρχίσω μια νέα προετοιμασία τώρα με τον Παναθηναϊκό. Είναι η μεγαλύτερη πρόκληση της καριέρας μου, πρόκειται για μια σπουδαία ομάδα με τεράστια ιστορία, που στοχεύει πάντα στους τίτλους".

    Για το ιδικό βάρος που έχει η φανέλα, είπε:
    "Δεν πρέπει να έχεις άγχος όταν φοράς τη φανέλα του Παναθηναϊκό, αλλά τεράστιο κίνητρο για να δώσεις τον καλύτερό σου εαυτό και να είσαι πάντα 100% έτοιμος. Ο Σάρας μου είπε τα καλύτερα για τον Παναθηναϊκό, για τη χώρα, αλλά και για την Αθήνα ειδικότερα. Αρχίζω μια νέα ζωή και ελπίζω όλα να πάνε καλά".

    -Δηλώσεις Κίτσεν:

    Για το ταξίδι και το νέο βήμα στην καριέρα του,είπε:
    "Πραγματικά ήταν ένα δύσκολο ταξίδι, είμαι αρκετά κουρασμένος. Είναι μια μεγάλη και δύσκολη μέρα για μένα, αλλά η χαρά μου που βρίσκομαι εδώ τα καλύπτει όλα. Θα κάνω ό,τι συνήθιζα να κάνω όλα αυτά τα χρόνια στην καριέρα μου. Θα είμαι ο παίκτης του προπονητή μέσα στο παρκέ, θα κάνω ό,τι μου ζητά. Θα κάνω τη δουλειά ώστε να κερδίζει η ομάδα".

    Για τον Παναθηναϊκό, είπε: 
    "Και ποιος δεν ξέρει τον Παναθηναϊκό σε όλη την Ευρώπη; Όλοι μιλούν για τον Παναθηναϊκό. Είναι το μεγαλύτερο επίπεδο ομάδας που μπορεί να έρθει ένας αθλητής και χαίρομαι που κατάφερα να φτάσω ως εδώ. Φυσικά και είναι πρόκληση για μένα και το μεγαλύτερο βήμα στην καριέρα μου. Θέλω πάντα να κερδίζω και για αυτό ήρθα στον Παναθηναϊκό".

    Editorial: (greenarea team)

    Δεν υπάρχουν σχόλια

    Post Top Ad