Header Ads

  • Breaking Green News

    ΚΟΥΙΝΣΙ: "ΑΝΥΠΟΜΟΝΩ ΓΙΑ ΤΗΝ ΝΕΑ ΣΕΖΟΝ"

    Για το νέο πρωτάθλημα που αρχίζει μίλησε ο Κουίνσι, τονίζοντας πως από την πλευρά του θα τα δώσει όλα για τον τίτλο...

    Αναλυτικά όσα δήλωσε στη Nova:

    Για την απόφαση να παραμείνει στον Παναθηναϊκό,είπε: 
    "Όταν πρωτοήρθα εδώ, αισθάνθηκα υπέροχα. Βρήκα κόσμο που με στήριζε, σπουδαίους συμπαίκτες και αισθάνομαι πως είχα μια καλή σεζόν. Αισθάνομαι άνετα στον Παναθηναϊκό, έχω έναν προπονητή που με πιστεύει και δεν ήταν δύσκολη η απόφαση να επιστρέψω και να υπογράψω συμβόλαιο συνεργασίας με τον σύλλογο".

    Για τον βαθμό ετοιμότητας του,είπε: 
    "Είμαι έτοιμος για να παλέψω για τον τίτλο, όμως δεν είμαι ακόμα έτοιμος για να αγωνιστώ. Χρειάζομαι λίγο ακόμα χρόνο, μια ή δύο εβδομάδες για να προετοιμαστώ κατάλληλα και ελπίζω να αρχίσουμε καλά τη σεζόν".

    Για τον αγώνα με τον Λεβαδειακό,είπε: 
    "Δεν νομίζω πως θα επηρεαστούμε μετά την ήττα από την Μάλαγα. Πήγαμε εκεί, γνωρίζοντας πως δεν θα είναι εύκολο παιχνίδι, δυστυχώς χάσαμε 2-0, όμως έχουμε ακόμα έναν αγώνα για να προσπαθήσουμε για την πρόκριση. Επικεντρωνόμαστε για την ώρα στο πρωτάθλημα. Πέρυσι κάναμε κακό παιχνίδι στη Λιβαδειά, όμως είναι διαφορετική ομάδα, άλλοι παίκτες, διαφορετική η προσέγγιση του αγώνα. Και είμαι σίγουρος πως θα αντιμετωπίσουμε καλύτερα την αναμέτρηση".

    Για τους νέους συμπαίκτες του στον Παναθηναϊκό,είπε: 
    "Μόλις ήρθα, όμως είμαι σίγουρος πως ο προπονητής μας έχει επιλέξει καλούς παίκτες. Τους έχω δει στην προπόνηση και κατά τη γνώμη μου είναι όλοι καλοί. Είμαι σίγουρος πως όταν δουλέψουμε όλοι μαζί, θα κάνουμε μια σπουδαία σεζόν".

    Για την κατάκτηση του τίτλου,είπε: 
    "Είναι ακόμα νωρίς, το πρωτάθλημα ακόμα δεν έχει αρχίσει. 'Όταν θα κυλήσει η σεζόν, τότε θα μπορέσουμε να δούμε ποιος θα κατακτήσει το πρωτάθλημα. Για την ώρα επικεντρωνόμαστε στο πρώτο παιχνίδι, ελπίζω να κερδίσουμε και να συνεχίσουμε το δρόμο μας".

    Για την νέα σεζόν,είπε: 
    "Ανυπομονώ για την νέα σεζόν. Έχουν έρθει νέοι ποδοσφαιριστές και με τον ίδιο προπονητή, όλοι μαζί θα προσπαθήσουμε να κατακτήσουμε το πρωτάθλημα. Θα παλέψουμε μέχρι το τέλος και ελπίζω να γίνουμε πρωταθλητές. Δεν πρέπει να κάνουμε τα ίδια λάθη με την περσινή σεζόν. Ήταν δύσκολο για εμάς, γιατί ήμασταν επτά βαθμούς μπροστά και δεν πήραμε τον τίτλο. Ελπίζω να τα καταφέρουμε φέτος".

    Για τον κόσμο του Παναθηναϊκού,είπε: 
    'Έχουμε σπουδαίους οπαδούς και εκτιμώ την αγάπη που μας δίνουν και την στήριξη τους. Είναι πάντα δίπλα μου, με στηρίζουν σε ότι κάνω, υποστηρίζουν την ομάδα και ελπίζω να τους δώσουμε μια σπουδαία σεζόν. Να συνεχίσουν να μας στηρίζουν και εμείς θα προσπαθήσουμε να τους το ανταποδώσουμε".

    Editorial: (greenarea team)

    Δεν υπάρχουν σχόλια

    Post Top Ad