Header Ads

  • Breaking Green News

    ΛΑΖΑΡΟΣ: "ΘΑ ΠΑΛΕΥΟΥΜΕ ΓΙΑ ΝΑ ΚΕΡΔΙΖΟΥΜΕ ΚΑΘΕ ΠΑΙΧΝΙΔΙ"

    Ο Λάζαρος Χριστοδουλόπουλος στα πλαίσια της συνέντευξης τύπου για το παιχνίδι με την Μάδεργουελ, δήλωσε αισιόδοξος για την χρόνια που άρχισε...

    Αναλυτικά όσα δήλωσε:

    Μετά από 5 χρόνια στην ομάδα. Είχες κάποιες ατυχίες. Είσαι αποφασισμένος να πάρεις πάνω σου την ομάδα; 
    "Ένας παίκτης δεν κερδίζει μόνος του τα ματς. Ίσως είναι λόγω της θέσης που αγωνίζομαι και μου αρέσει. Ας ελπίσουμε ότι θα μείνω υγιής γιατί πέρασα πολλά. Ελπίζω εγώ και όλοι οι συμπαίκτες μου να κάνουν το καθήκον μας στην ομάδα, για να είμαστε επιτυχημένοι".

    Γνωρίζεις κάτι για το Σκωτσέζικο ποδόσφαιρο; Σου έχουν πει τίποτα οι Έλληνες που αγωνίστηκαν εκεί; 
    "Ήταν η πρώτη μου φορά. Μου έκανε εντύπωση ο ρυθμός και το πόσο δυναμικά παίζουν οι αντίπαλοι. Το πόσο γρήγορο είναι το γήπεδο λόγω βροχής και υγρασίας. Με τον Καρυπίδη είχα μιλήσει και μου είχε πει για το κλίμα και το πόσο ωραίο ήταν να αγωνίζεσαι σε μία ομάδα όπως η Χαρτς, που δεν έχει πίεση. Είναι ένα δυνατό πρωτάθλημα. Είναι στην κουλτούρα τους. Δυστυχώς έγινε αυτό με την Ρέιντζερς, ας ελπίσουμε ότι θα ανέβει και πάλι για να επιστρέψει η αίγλη στο Σκωτσέζικο ποδόσφαιρο".

    Πέρυσι ήταν δύσκολη χρονιά με τα διοικητικά και οικονομικά, τώρα λύθηκαν τα προβλήματα, ένα μήνυμα στον κόσμο; 
    "Είναι νωρίς για να δούμε που θα φτάσουμε. Πέρυσι ήταν δύσκολα. Φέτος είμαι αισιόδοξος. Διοικητικά η ομάδα έχει βρει το δρόμο της. Θα παλεύουμε κάθε παιχνίδι. Θα μπαίνουμε να κερδίζουμε, να παίζουμε καλό ποδόσφαιρο. Θέλουμε να συνεχίσουμε στις ευρωπαϊκές διοργανώσεις, κάτι που δεν κάναμε πέρυσι. Αυτό είναι στο πίσω μέρος του μυαλό μας, για να μην το ξαναπάθουμε".

    Μετά το 0-2 δεν υπάρχει πίεση στην ομάδα; 
    "Ήταν καλό το αποτέλεσμα του πρώτου αγώνα. Το 0-2 σου δίνει ψυχολογικό προβάδισμα και αυτοπεποίθηση. Το αυριανό παιχνίδι όμως, όπως είπε ο προπονητής είναι άλλο παιχνίδι. Ξεκινάει και πάλι με 0-0. Ο στόχος είναι να περάσει η ομάδα και να μπορέσουμε να το κάνουμε αυτό με ωραίο ποδόσφαιρο και με μία νίκη".

    Editorial: (greenarea team)

    Δεν υπάρχουν σχόλια

    Post Top Ad