Header Ads

  • Breaking Green News

    ΜΑΣΙΟΥΛΙΣ: "ΝΑ ΑΝΤΑΠΟΔΩΣΟΥΜΕ ΤΗ ΣΤΗΡΙΞΗ ΤΩΝ ΟΠΑΔΩΝ ΜΑΣ ΜΕ ΤΙΤΛΟΥΣ"

    Το νέο απόκτημα του Εξάστερου Παναθηναϊκού, Γιόνας Μάσιουλις, μίλησε για την προετοιμασία, τους στόχους και τους οπαδούς της ομάδας...

    Αναλυτικά όσα δήλωσε σε αθλητική εφημερίδα:
    Για την νέα αγωνιστική χρονιά, είπε:
    "Είμαστε μια καινούρια ομάδα και χρειαζόμαστε χρόνο για να βρεθούμε μεταξύ μας. Μέχρι στιγμής όλα πηγαίνουν πολύ καλά. Δουλεύουμε πολύ σκληρά, έχουμε πολύ καλούς παίκτες, πολύ καλή ομάδα και απλά χρειαζόμαστε χρόνο. Είναι σημαντικό πως ήδη έχουμε φτιάξει μία πολύ καλή ατμόσφαιρα. Οι συμπαίκτες μου με έκαναν να αισθανθώ αμέσως άνετα κι αυτό με βοήθησε να μπω κι εγώ γρήγορα στο κλίμα".

    Για τις προσδοκίες και τους στοχους φετος,ειπε: 
    "Είναι πολύ καλό ότι η ομάδα περιμένει πολλά από μένα. Είναι κάτι που μου αρέσει και το θέλω. Νιώθω πολύ άνετα με αυτό και μου φτιάχνει την ψυχολογία. Δεν είμαι ο τύπος του παίκτη που μόλις τελειώσει το ματς θα κοιτάξει τη στατιστική του. Με ενδιαφέρει μόνο η ομάδα. Δεν έχω προσωπικούς στόχους στη διάρκεια της σεζόν, μόνο ομαδικούς. Δεν με νοιάζει αν θα είμαι MVP ή θα σκοράρω. Η φιλοσοφία μου είναι να κερδίζω πάντα".

    Όσο για τους οπαδους, είπε:
    "Οι φίλοι του Παναθηναϊκού είναι συνηθισμένοι στις επιτυχίες. Όλα αυτά τα χρόνια η ομάδα τούς έχει καλομάθει να κερδίζει συνεχώς. Το ίδιο θέλουμε κι εμείς τώρα, αλλά παράλληλα θέλουμε στην πρώτη ατυχία να είναι δίπλα μας. Οι φίλαθλοί μας θα πρέπει να έχουν υπομονή. Θα κάνουμε τα πάντα για να ανταποδώσουμε τη στήριξή τους με τίτλους".

    Editorial: (greenarea team)

    Δεν υπάρχουν σχόλια

    Post Top Ad