Header Ads

  • Breaking Green News

    ΦΟΡΝΑΡΟΛΙ: "ΑΞΙΖΟΥΜΕ ΤΗ ΝΙΚΗ ΕΜΕΙΣ ΚΑΙ ΟΙ ΟΠΑΔΟΙ ΜΑΣ"

    Νίκη κόντρα στον Αστέρα Τρίπολης, αφιερωμένη στον κόσμο της ομάδας, θέλει ο Μπρούνο Φορναρόλι...

    Αναλυτικά όσα δήλωσε στη nova:

    Σε τι κατάσταση είναι ο Παναθηναϊκός ενόψει του αγώνα με τον Αστέρα Τρίπολης; Μετά τα τελευταία αρνητικά αποτελέσματα, η νίκη έχει πλέον μεγαλύτερη αξία; 
    "Κάνουμε πάρα πολλή δουλειά από την πρώτη ημέρα, με σκοπό να φτάσουμε σε ένα καλό αποτέλεσμα. Από την πρώτη ημέρα που ήρθα στην ομάδα, αυτός είναι ο σκοπός μου. Έχω συναίσθηση ότι έχω έρθει σε έναν μεγάλο σύλλογο, ο οποίος πρέπει να παίζει πάντοτε για την νίκη. Ακόμα και αν κάποιος δεν κατανοεί την γλώσσα, την νίκη ή την ήττα την καταλαβαίνεις. Την Κυριακή θα κάνουμε το παν, για να παίξουμε με σκοπό την νίκη, την οποία την αξίζουμε μετά από τόσο σκληρή δουλειά. Αξίζουμε την νίκη τόσο εμείς, όσο και οι φίλαθλοι μας".

    Ο Παναθηναϊκός συμπληρώνει έναν μήνα χωρίς νίκη στο πρωτάθλημα. Τι λείπει από το παιχνίδι της ομάδας, ώστε να φτάσει σε νικηφόρα αποτελέσματα; 
    "Το ζητούμενο είναι η νίκη, όμως δεν είναι σαν μια συνταγή, την οποία θα την πας σε ένα φαρμακείο. Χρειάζεται περισσότερη δουλειά, να διορθώσουμε τα λάθη μας και θα έλεγα ότι μας λείπει και λίγο η τύχη. Βρίσκομαι σε ένα νέο πρωτάθλημα και για μένα αυτό αποτελεί μια νέα εμπειρία. Δεν σας κρύβω, ότι βλέπω ορισμένα άσχημα πράγματα, που δεν μου αρέσουν, διαιτησία και άλλα φαινόμενα, όμως δεν θα ήθελα να τα αναλύσω περισσότερο. Αυτό που χρειάζεται είναι να συνεχίσουμε την σκληρή δουλειά, ώστε να μπορέσουμε να πάμε μπροστά".

    Έχεις εικόνα για τον προσεχή αντίπαλο του Παναθηναϊκού, τον Αστέρα Τρίπολης;
    "Έχω ακούσει για τον Αστέρα, ξέρω κάποια πράγματα, ενώ εκεί αγωνίζεται ένας πολύ καλός μου φίλος, ο Καρντάτσιο που πήγε πρόσφατα. Γνωρίζω ότι αγωνίζονται εκεί αρκετοί ξένοι παίκτες, θα δούμε και σε βίντεο κάποια πράγματα από τον αντίπαλο, ο οποίος προέρχεται από νικηφόρα παιχνίδια. Αυτό που πρέπει να κάνουμε, είναι να δούμε την δική μας ομάδα, να διορθώσουμε κάποια λάθη και από εκεί και πέρα να κάνουμε τα πάντα, ώστε την Κυριακή να γίνει ένας μεγάλος αγώνας και να είναι για εμάς νικηφόρος".

    Σε έχουμε δει να αγωνίζεσαι και στην κορυφή της επίθεσης, αλλά και σε ελεύθερο ρόλο πίσω από τον επιθετικό. Που αισθάνεσαι πιο άνετα; 
    "Εξαρτάται από την κατάσταση και τον αγώνα. Η θέση μου είναι μπροστά, στην κορυφή της επίθεσης, αλλά όταν χρειάζεται, μπορώ να παίξω και ως δεύτερος επιθετικός. Και στις δύο θέσεις αισθάνομαι αρκετά καλά και αρκετά ισχυρός. Έχω παίξει και στις δύο θέσεις κατά τη διάρκεια της καριέρας μου σε άλλους συλλόγους και βεβαίως τίθεμαι πάντοτε στην διάθεση του προπονητή, ο οποίος κρίνει που θα με τοποθετήσει. Και εκεί που θα με τοποθετήσει, εγώ με χαρά θα αγωνιστώ".

    Πήρες την απόφαση να έρθεις στην Ελλάδα και τον Παναθηναϊκό, μετά το πέρασμα σου από την Σαμπντόρια. Έχεις προσαρμοστεί στα νέα δεδομένα και ποιες είναι οι πρώτες σου εντυπώσεις από την νέα σου ομάδα; 
    "Αισθάνομαι πολύ καλά εδώ και παρότι τα αποτελέσματα δεν είναι τα αναμενόμενα και αυτά που θα θέλαμε να έρθουν, νιώθω πάρα πολύ όμορφα εδώ, γιατί ο κόσμος με έχει υποδεχθεί πάρα πολύ καλά και με έχει περιβάλλει με μεγάλη αγάπη. Η αλήθεια είναι ότι άφησα την Σαμπντόρια για έναν άλλο σύλλογο, ο οποίος είναι το ίδιος σημαντικός και αν θέλετε ακόμα πιο σημαντικός. Αυτός είναι ο Παναθηναϊκός. Είμαι ικανοποιημένος, γιατί ο κόσμος με υποστηρίζει, αισθάνομαι πολύ καλά και σκοπός μου είναι να μπορέσω να δημιουργήσω θετικά αποτελέσματα, κάτι που θα κάνει τους φιλάθλους μας χαρούμενους".

    Editorial: (greenarea team)

    Δεν υπάρχουν σχόλια

    Post Top Ad