Header Ads

  • Breaking Green News

    ΛΑΣΜΕ: "ΔΕΝ ΜΟΥ ΑΡΕΣΟΥΝ ΤΑ ΜΕΓΑΛΑ ΛΟΓΙΑ, ΑΛΛΑ ΟΙ ΝΙΚΕΣ"

    Τις πρώτες του δηλώσεις σαν παίχτης του Εξαστερου Παναθηναϊκού έκανε ο Στέφαν Λάσμε, τονίζοντας πως ξέρει πολύ καλά που ήρθε...

    Αναλυτικά όσα είπε:

    "Πιστεύω ότι ο Παναθηναϊκός είναι το σωστό μέρος για μένα. Ξέρω ότι η συμφωνία άργησε να γίνει, αλλά το σημαντικό για μένα είναι ότι τελικά έγινε. Προχωράω μπροστά. Είναι η σωστή στιγμή να γίνει αυτή η κίνηση. Γνωρίζω τι σημαίνει Παναθηναϊκός. Γνωρίζω την ιστορία του, τους τίτλους του, γνωρίζω παίκτες που έχουν αγωνιστεί στην ομάδα αυτή και παίκτες που αγωνίζονται τώρα. Έχω αντιμετωπίσει τον Διαμαντίδη, τον Πάνκο… Ξέρω τον Σχορτσανίτη, τον Ούκιτς. Γνωρίζω τον Κίτσεν, γιατί έχουμε δουλέψει μαζί.

    Πάντα παρακολουθούσα αγώνες, παίκτες, πρωταθλήματα. Όπως ξέρω επίσης ότι έχει έναν εκπληκτικό κόσμο, τον οποίο θα ήθελα κι εγώ να έχω στο πλευρό μου πια. Οι υποσχέσεις και τα μεγάλα λόγια δεν είναι του χαρακτήρα μου. Οπότε, αυτό που θα πω είναι πως αυτό που θέλω, και πιστεύω αυτό που θέλουν και οι συμπαίκτες μου, είναι να μαζεύουμε νίκες. Να πηγαίνουμε από αγώνα σε αγώνα και να συγκεντρώνουμε θετικά αποτελέσματα. Αυτός είναι ο σωστός τρόπος για να προχωρήσεις και να πετύχεις τους στόχους σου".

    Για τον πρώτο του προπονητή που ήταν Eλληνας, είπε... 
    "Ο πρώτος μου προπονητής στο κολλεγιακό πρωτάθλημα ήταν ο Στιβ Λάππας. Είχε ελληνική καταγωγή, όπως δείχνει και το όνομά του. Με είδε σε ένα καμπ μπάσκετ και με πήρε στο Πανεπιστήμιο της Μασαχουσέτης. Μου έδωσε την ευκαιρία να παίξω, ήταν προπονητής μου για τρία χρόνια και με έμαθα πάρα πολλά. Του είμαι ευγνώμων".

    Editorial: (greenarea team)

    Δεν υπάρχουν σχόλια

    Post Top Ad