Header Ads

  • Breaking Green News

    ΜΠΑΤΙΣΤ: "ΝΑ ΣΤΑΜΑΤΗΣΟΥΜΕ ΤΟΝ ΔΙΑΜΑΝΤΙΔΗ"

    Για τον αγώνα της ομάδας του Φενέρμπαχτσε με τον Παναθηναϊκό, την Πέμπτη, μίλησε ο Μάικ Μπατίστ...

    Αναλυτικά όσα είπε σε αθλητικό ένθετο πολιτικής εφημερίδας:

    Πλησιάζει, λοιπόν, η μεγάλη ημέρα, την οποία γνώριζες εδώ και αρκετό καιρό, από την κλήρωση για τη συγκρότηση των ομίλων της Ευρωλίγκας. Η νέα ομάδα σου, Φενέρμπαχτσε/Ούλκερ, θα φιλοξενήσει τον Παναθηναϊκό... 
    "Η αλήθεια είναι ότι όλους αυτούς τους μήνες προετοιμάζω τον εαυτό μου για τα δύο παιχνίδια με τον Παναθηναϊκό. Τις επόμενες ημέρες, μάλιστα, θα στείλω και μήνυμα στον Διαμαντίδη και τον Τσαρτσαρή για με ενημερώσουν σε ποιο ξενοδοχείο θα μείνουν, ώστε να μπορέσω να τους επισκεφτώ. Ιδού, λοιπόν, τα δεδομένα. Το πρώτο είναι ότι η ομάδα μου κληρώθηκε με τον Παναθηναϊκό, επομένως θα πρέπει να προετοιμαστώ πνευματικά για να αντιμετωπίσω την πρώην ομάδα μου. Ευτυχώς, όμως, δεν θα βρεθώ αντίπαλος με τον Παναθηναϊκό, τουλάχιστον με τη μορφή που είχε τα προηγούμενα χρόνια, αλλά μόνο με δύο πρώην συμπαίκτες μου, τον Μήτσο και τον Κώστα. Κάτι είναι και αυτό".

    Ακόμη και έτσι, πάντως, θα είναι περίεργο για σένα να αντιμετωπίσεις δύο παίκτες, με τους οποίους έχετε ζήσει μαζί επί εννέα χρόνια και έχετε μοιραστεί μεγάλες στιγμές... 
    "Εννοείται. Θα είναι δύσκολο και πολύ συναισθηματικό. Με τον Κώστα και τον Μήτσο έχουμε κατακτήσει τρεις φορές την Ευρωλίγκα και αυτές, θεωρώ, ήταν οι κορυφαίες στιγμές στο κοινό παρελθόν μας στον Παναθηναϊκό. Εχουμε γελάσει άπειρες φορές μαζί, έχουμε στενοχωρηθεί από ήττες και τραυματισμούς, έχουμε μοιραστεί ο ένας το πρόβλημα του άλλου. Είναι τα αδέρφια μου και φυσικά θεωρώ τον εαυτό μου ευλογημένο, που αγωνίστηκα όλα αυτά τα χρόνια στον Παναθηναϊκό και έζησα πράγματα που άλλοι αθλητές δεν πρόκειται να ζήσουν ούτε σε πέντε ζωές".

    Ποια είναι η εικόνα που έχεις σχηματίσει για τον εφετινό Παναθηναϊκό; Εχεις παρακολουθήσει κάποιους αγώνες του; 
    "Εχω δει την πλειοψηφία των παιχνιδιών του Παναθηναϊκού και η γνώμη μου είναι ότι καμία ομάδα δεν μπορεί να τον αντιμετωπίσει χαλαρά. Αυτό είπα και στους νέους μου συμπαίκτες. Οτι μπορεί όλη στην Ευρώπη να βλέπει τις θεαματικές αλλαγές στο ρόστερ σε σχέση με πέρυσι, καθώς και την αλλαγή προπονητή, ωστόσο ο Παναθηναϊκός είναι ένας τεράστιος σύλλογος, που έχει νοοτροπία νικητή και μέταλλο πρωταθλητή. Μπορεί να μην υπάρχουν στην ομάδα ο Σάρας, ο Φώτσης, ο Πέκοβιτς ή ο Μπατίστ, αλλά ο Παναθηναϊκός δεν αστειεύεται ποτέ. Εχει τρομερή παράδοση και ξέρει να κερδίζει αγώνες. Επομένως, δεν πρέπει να τους αντιμετωπίσουμε χαλαρά. Υπάρχει και κάτι άλλο, που έρχεται στο μυαλό μου".

    Ποιο είναι αυτό; 
    "Το Νο.13 του Παναθηναϊκού. Οσο παίζει το Νο.13 ο αντίπαλος έχει πρόβλημα. Και αυτό τυγχάνει να το γνωρίζω καλά. Εχω κάνει εκατοντάδες προπονήσεις με τον Μήτσο, έχουμε παίξει αμέτρητα παιχνίδια μαζί, ξέρω καλά τι μπορεί να κάνει στο παρκέ. Είναι ένας αθλητής με τεράστια επιθυμία, πνευματική δύναμη και αποφασιστικότητα, ο οποίος μπορεί να κρίνει ένα ολόκληρο παιχνίδι, αν αισθανθεί καλά και άνετα. Επομένως, όχι μόνο οι περιφερειακοί, αλλά όλοι μας, θα έχουμε δύσκολη αποστολή την Πέμπτη. Ο κωδικός είναι... `STOP Mitso'".

    Πες μας κάτι, χωρίς να θέλουμε να σε φέρουμε σε δύσκολη θέση. Πώς διαχειρίζεσαι ως τώρα την επιθυμία του κόουτς Σιμόνε Πιανιτζάνι να σε χρησιμοποιεί στη θέση "4"; 
    "Για να είμαι ειλικρινής, δεν είναι εύκολο για μένα, υπό την έννοια ότι όλα αυτά τα χρόνια δούλεψα πάρα πολύ σκληρά για να μπορέσω να τελειοποιήσω τη θέση `5'. Στη θέση, όπου αγωνίζομαι τώρα, δεν έχω μεγάλη εμπειρία, αλλά εφόσον αυτή είναι η επιθυμία του κόουτς, είμαι επαγγελματίας και οφείλω να υπακούσω και να προσπαθώ για το καλύτερο. Προσωπικά, θέλω να παίζω σέντερ, αλλά σεβόμενος τις οδηγίες του προπονητή, κάνω ό,τι μπορώ γνωρίζοντας ότι η αναμέτρηση με τον Παναθηναϊκό στην έδρα μας, όπου προ ημερών χάσαμε από τη Ρεάλ Μαδρίτης, είναι πολύ σημαντική για τον Α' Ομιλο και φυσικά για την πρόκρισή μας στο Top16".

    Συμφωνείς με την άποψη ότι αρκετοί νεοαποκτηθέντες ψηλοί του Παναθηναϊκού, ο Λασμέ, ο Σχορτσανίτης, ο Πάνκο, ο Αρμστρονγκ, θα έχουν τεράστιο κίνητρο για να σε κερδίσουν, ώστε να αποδείξουν ότι αξίζουν μια θέση στο ρόστερ των εξάκις πρωταθλητών Ευρώπης; 
    "Οχι, δεν συμφωνώ, ούτε το βλέπω έτσι. Το παιχνίδι δεν είναι ατομικό, αλλά διεξάγεται μεταξύ της Φενέρ και του Παναθηναϊκού. Δεν τίθεται, λοιπόν, θέμα σύγκρισης. Είναι καλό να υπάρχει ισχυρό κίνητρο, αλλά αν μας κερδίσει ο Παναθηναϊκός, θα έχει κερδίσει την ομάδα μου και όχι εμένα. Στο κάτω – κάτω, ακόμη και αν χάσουμε, πιστεύει κανείς ότι ένα ματς αποτελεί κριτήριο για την προσφορά κάποιου παίκτη; Στον Παναθηναϊκό αγωνίστηκα εννέα χρόνια και συνέβαλα, ώστε να κατακτήσουμε τρία ευρωπαϊκά τρόπαια, οκτώ πρωταθλήματα και έξι κύπελλα Ελλάδος. Ξέρουν όλοι ποιος είναι ο Μάικ Μπατίστ και τι έχει προσφέρει στον Παναθηναϊκό. Και επαναλαμβάνω ότι δεν θα είναι καθόλου εύκολοι οι αγώνες απέναντι στην ομάδα, για την οποία αισθάνομαι αστείρευτη αγάπη. Θα είναι πολύ δύσκολοι και για αυτό, θα πρέπει να είμαι πολύ συγκεντρωμένος, όχι μόνο στο γήπεδό μας, αλλά κυρίως στο ΟΑΚΑ, όπου θα έρθω αντιμέτωπος με όλα αυτά τα λάβαρα, θα δω τα έξι αστέρια στη φανέλα και το παρκέ, που φίλησα στον τέταρτο τελικό με τον Ολυμπιακό. Ως τότε, όμως, υπάρχει καιρός. Προέχει ο αγώνας της Πέμπτης".

    Editorial: (greenarea team)

    Δεν υπάρχουν σχόλια

    Post Top Ad