Header Ads

  • Breaking Green News

    Η ΕΥΧΗ ΤΟΥ ΝΑΝΤΟ ΤΖΕΝΤΙΛΕ ΣΤΟΝ ΓΙΟ ΤΟΥ ΓΙΑ ΤΟΝ ΠΑΝΑΘΗΝΑΙΚΟ

    Ο Αλεσάντρο Τζεντίλε είναι γιος του παλιού παίχτη του Παναθηναϊκού, Ναντο Τζεντίλε, οι δυο τους έδωσαν κοινή συνέντευξη και αναφέρθηκαν στον Παναθηναϊκό...

    Ο Αλέξ Τζεντίλε είναι συμπαίχτης του Αντώνη Φωτση στην Αρμάνι Μιλάνο και θεωρείτε από τα πολύ ανερχόμενα ταλέντα του Ευρωπαϊκού μπάσκετ, μάλιστα η ομάδα του φέτος θεωρείτε φαβορί για τον τίτλο στο πρωτάθλημα της Ιταλίας.

    Πατέρας(Νάντο) και γιος(Αλεξ) λοιπόν μίλησαν με τα καλύτερα λόγια για τον Παναθηναϊκό, με τον πάτερα να εύχεται στον γιο, να αγωνιστεί κάποια μέρα με την φανέλα του Παναθηναϊκού!

    -Αναλυτικά η ενδιαφέρον κοινή συνέντευξη των Τζεντίλε στο Eurohoops.net:

    Θα ήθελες να αγωνιστεις στην παλιά ομάδα του πατέρας σου, τον Παναθηναϊκό;
    Αλεξ: "Αυτό θα ήταν ωραίο. Μου αρέσει η Ελλάδα. Έμεινα εκεί για τρία χρόνια και παρά το γεγονός πως ήμουν πολύ μικρός, έχω αρκετές αναμνήσεις. Θα ήταν, λοιπόν, σπουδαίο για εμένα να παίξω εκεί, αλλά αυτή την στιγμή στο μυαλό μου υπάρχει μόνο η Αρμάνι".

    Ο μπαμπάς έχει να προσθέσει κάτι;
    Ναντο: "Το εύχομαι να παίξει εκεί. Ο Παναθηναϊκός είναι μια από τις μεγαλύτερες ομάδες της Ευρώπης. Έπαιξα εκεί για τρία χρόνια και η χρονιά που είχαμε κατακτήσει την Ευρωλίγκα και το ελληνικό πρωτάθλημα ήταν από τις καλύτερες της καριέρας μου. Θα ήταν σπουδαίο για τον Αλεσάντρο να παίξει κάποια ημέρα εκεί".

    Στη συνέχεια ο Ναντο μίλησε για το μέλλον και το αν θέλει κάποια βελτίωση ο γιος του,λέγοντας: 
    "Δεν ξέρω. Σίγουρα έχει πράγματα να βελτιώσει, αφού είναι πολύ μικρός ακόμα (20 χρονών). Έχει μια σπουδαία ευκαιρία στη Μιλάνο, καθώς βρίσκεται υπό τις οδηγίες ενός σπουδαίου προπονητή όμως είναι Σέρτζιο Σκαριόλο, ενώ υπάρχουν και οι οπαδοί που τους στηρίζουν. Ελπίζω να μείνει στην Ευρώπη γιατί η... Αμερική είναι πολύ μακριά!".

    Για το ΝΒΑ ο Αλεξ, τόνισε: 
    "Φυσικά υπάρχει στο μυαλό μου, αφού είναι το όνειρο για κάθε παίκτη. Αλλά δεν... τρελαίνομαι κιόλας την δεδομένη χρονική στιγμή. Προτεραιότητά μου και το μόνο πράγμα που σκέφτομαι είναι η Αρμάνι".

    Για το αν μπορεί να επιλεχθεί ως ντραφτ φέτος μετά και την σεζόν που άρχισε, είπε o Αλεξ:
    "Δεν ξέρω καθόλου. Πραγματικά δεν ξέρω. Είναι πολύ νωρίς ακόμα για να το σκέφτομαι".

    Τέλος, ο Αλεσάντρο Τζεντίλε αναφερόμενος στους Έλληνες της ομάδας Φώτση, Μπουρούση, Τσιάρα, αλλά και για την ομάδα του, είπε: 
    "Ξέρω τον Αντώνη από τότε που ήμουν 6 ετών και ήταν συμπαίκτης του πατέρα μου. Τον Γιάννη τον συνάντησα για πρώτη φορά στο Μιλάνο και όλοι οι Έλληνες είναι σαν τους Ιταλούς από το Νότο. Είναι διασκεδαστικοί και είναι ευχάριστο να παίζεις μαζί τους. Φαβορί μας έχουν χρίσει οι εφημερίδες. Εμείς πρέπει να το αποδείξουμε στο γήπεδο".
    --------------------------------------------------------------
    Υ.Γ. Όπως βλέπεται και στη φωτογραφία του άρθρου μας, ο πιτσιρικάς έχει πάρει αρκετά από το στυλ του πατέρα του.

    Editorial: (greenarea team)

    Δεν υπάρχουν σχόλια

    Post Top Ad