Header Ads

  • Breaking Green News

    ΚΑΣΤΡΟ: "ΑΣ ΤΑ ΒΡΟΥΝ ΟΙ ΟΜΑΔΕΣ ΚΑΙ ΕΡΧΟΜΑΙ ΧΩΡΙΣ ΑΝΤΙΡΡΗΣΗ"

    Ο Αντρέ Κάστρο δεν έφυγε ποτέ από το προσκήνιο του Παναθηναϊκού, καθώς βρίσκεται ψηλά στη λίστα του Ζεσουαλδο Φερειρα...

    Ο παίχτης θα μπορούσε να είχε έρθει στον Παναθηναϊκό από τον περασμένο Γενάρη, αλλά ο πρώην πρόεδρος Δημήτρης Γόντικας, παρα την συμφωνία τότε με την Πόρτο, δεν ενέκρινε τα μικρά ποσά για να έρθει ο παίχτης ακόμα και ως δανικός. Τώρα φαίνεται πως η νέα διοίκηση μετά από εισήγηση(ξανά) του Φερειρα θα κινηθεί για την απόκτηση του τον προσεχές Γενάρη.

    Ο Κάστρο είναι 24 χρονών και παίζει ως μέσος, θέση στην οποία ο Φερειρα έχει δηλώσει επανειλημμένα πως θέλει παίχτη που να μπορεί να δημιουργεί παιχνίδι.

    -Ο παίχτης έκανε δήλωσης για τον Παναθηναϊκό σε αθλητική εφημερίδα:

    Για το Παναθηναϊκό, είπε:
    "Αν ο Παναθηναϊκός επιθυμεί να έρθω στην Αθήνα, δεν θα έχω αντίρρηση. Το θέμα είναι να συμφωνήσει ο Παναθηναϊκός με την ομάδα μου, την Πόρτο, ώστε να γίνει η πιθανολογούμενη μεταγραφή. Για την ώρα δεν γνωρίζω τίποτα. Ανήκω στην Πόρτο και προσπαθώ για την καθιέρωση. Γνωρίζετε τις απόψεις μου για τον Παναθηναϊκό. Δεν θα ήθελα να τις επαναλάβω".

    Για τον μικρο τραυματισμό που αντιμετώπισε, είπε:
    "Είχα σπάσει ένα δάχτυλο στο πόδι μου. Τώρα είμαι καλά. Ανυπομονώ να αγωνιστώ".

    Editorial: (greenarea team)

    Δεν υπάρχουν σχόλια

    Post Top Ad